Aetius Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Designkameraer med lærgrep - nesten. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 I følge produsenten selv er disse utstyrt med "leather texture handle", noe vi tolker dithen at grepet er trukket med imitert lær Min tolkning er at det kun er teksturen som minner om lær. Dvs. at det ikke sier noe om hvilket materiale som er brukt. Jeg vil tippe det er snakk om ganske ordinær plast og ikke et lærsubstitutt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Jo, men man får ikke teksturen til å ligne med mindre materialet også ligner. Dessuten ser det litt ut som lær på bildene, synes jeg. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg tror designavdelingen har hatt en dagen derpå, for de der var ikke spesielt pene. Om det faktisk er lær eller ei spiller ingen rolle. Jeg kjøpte jo tross alt et lilla Ixus iZoom fordi det var så pent. Ja, jeg skammer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg