Gå til innhold

GT5: Prologue + G25 spørsmål

dannad

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Gran Turismo 5: Prologue i går og må bare si at spillet er supert og at det er utrolig lekkert. Men jeg ønsker å gå ett steg videre i spillopplevelsen og tenker på å kjøpe Logitech 25 i tillegg. Og da lyder spørsmålene mine som så:

- Er 2,000 (+) kroner verdt det?

- Hvor annerledes blir spillopplevelsen, blir det som å entré en ny dimensjon eller noe sånt?

- Finnes det noen gode argumenter til foreldre som mener at pengene kan brukes på noe mer fornuftig? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan med min hånd på hjertet innlede dette svaret med at det er verdt alle pengene! Spillopplevelsen er bare finfin!

Du kan argumentere med at du lærer å bruke clutch og gir. Fin vane å ha med seg videre til øvelseskjøringen!

Lenke til kommentar

Jeg betalte ekstra for ekspresslevering+ en deal som gjør at jeg kan sende tilbake varen om den ikke er i stand. Dette er en utenlandsk leverandør, så da gjelder ikke samme reglene i Norge. Men er verdt de 150 kr ektra. Merk at hvis du bestiller på en onsdag (ekspress UPS) etter klokken 1300 eller 1230 så kommer ikke pakken før etter helgen!!! Så da ble det jaggu ikke ekspress på meg likevel! Men det tar 2 dager om du er tidlig ute på dagen med å bestille. Det sendes fra Frankrike tror jeg..

:realmad:

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe alternativ postoppkrav som betalingsmåte. Blir visst ikke å kjøpe derfra alikevel...

Har bestemt meg for å kjøpe.

MODERATOR, du kan slette denne tråden om du vil ;)

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Nei, det stemmer! Men det lønner seg alltid å bestille med mastercard over nettet, eller VISA. For de kan dekke tap ved tyveri, skade under transport osv..Men er du 18 år da? Hvis du ikke er det, burde du bruke moren din sitt kort.

Anbefales:P argumenter med at du sparer opptil 600 kr, så kanskje du lurer dem med på det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...