bonso2300 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er en ny Mac-bruker som kommer fra Windows-verdenen. Er det virkelig ikke mulig å endre en vindusstørrelse uten å måtte gå til nedre høyre hjørne? Er så vant til å trekke i alle hjørner og kanter i Windows... Finnes det noen mulighet å få til dette i OS X Leopard? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har lurt på det samme jeg.. Er et sånn +symbol sammen med krysset og streken, men skjer ikke stort når jeg trykker på det.. Lenke til kommentar
bonso2300 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Har lurt på det samme jeg.. Er et sånn +symbol sammen med krysset og streken, men skjer ikke stort når jeg trykker på det.. Ekspansjonsknappen kan selvsagt brukes til å endre vindusstørrelsen, men ikke nødvendigvis til den størrelsen jeg ønsker... Det er altså en mulighet til å dra ut vinduet i alle retninger (ala Windows) jeg etterlyser. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tror ikke det er en mulighet, og jeg ser det heller ikke som en nødvendighet egentlig, vanesak. Lenke til kommentar
bonso2300 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Tror ikke det er en mulighet, og jeg ser det heller ikke som en nødvendighet egentlig, vanesak. Jeg er tilhenger av alt som gjør livet enklere, og det trodde jeg Mac-brukere var også. Skal jeg gjøre et vindu som ligger i høyre skjermkant bredere, er det bare å strekke det ut i Windows. På Mac må jeg først flytte, så strekke.... Hvorfor skal jeg som Mac-bruker bruke 2 operasjoner på noe som jeg som jeg som Windows-bruker trenger bare én operasjon på? 1-0 til Windows akkurat på dette området. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er som jeg nevner en vanesak, det flytte vinduet til et utganspunkt for så å strekke ut vinduet snarere enn å hoppe fra hjørne til hjørne for å få ting til å passe. Men om du heller vil sitte og veie + og - mellom et system du kjenner og et system du er nytt til så skal ikke jeg stoppe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå