Robocoop Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ha,ha. Dette er på Holmlia........eller rundt der ute. Om profilinfo er sann..... Nei, det virker som klassisk sigøynertaktikk dette her. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hva skjer med forhånsdømmingene her a? jøssenam.. skjerpings! eller? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ha,ha. Dette er på Holmlia........eller rundt der ute. Om profilinfo er sann..... Nei, det virker som klassisk sigøynertaktikk dette her. Personlig bor jeg en mil unna holmlia, og tror kanskje du skal la sånne kommentarer ligge om du ikke vil drite deg mer ut, dagens dummeste kommentar. Telefonen er kjøpt av noen som bor et par timer nord for oslo. Og jeg ser ikke helt hvordan jeg kan ha vært en stor belastning når jeg har sendt en mail annenhver måned Ser heller ikke hvordan det kunne vært en enorm belastning å gidde å si i fra at de ikke kan finne kvitteringen, tar vel i overkant av 30 sekunder å sende en melding å si det, i stedenfor har de dratt det ut i et halvår. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Du spør vel "er du død?", pirker borti h*n, sjekker puls, temperatur (omtrent) og pust. Hvis vedkommende ikke svarer, så tror jeg det er fritt frem, om man f.eks. er nekrofil. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hadde ikke giddi å gjort noen stor sak utav det. Du har jo fått telefonen, det er det viktigste. Mangel på kvittering og ødelagt headset er nothing Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Hadde ikke giddi å gjort noen stor sak utav det. Du har jo fått telefonen, det er det viktigste. Mangel på kvittering og ødelagt headset er nothing Du er glad du får en flybillett når du bestiller ferie til syden også? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Du er glad du får en flybillett når du bestiller ferie til syden også? Du kan bruke en telefon uten kvittering. Du kan ikke reise til syden uten billett. Dagens dårligste sammenligning Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Du er glad du får en flybillett når du bestiller ferie til syden også? Du kan bruke en telefon uten kvittering. Du kan ikke reise til syden uten billett. Dagens dårligste sammenligning Jeg fikk telefonen/billetten, men ikke resten jeg hadde blitt lovet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå