McBitch Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg begynner med å si, ja, jeg skal til legen til uken hvis dette ikke bedrer seg. Saken er den at helt siden lørdag har jeg vært kvalm og ikke klart å spise noe særlig. Jeg våkner kl 8-9 om morgenen uansett om jeg er trøtt eller ikke, og våkner opp kvalm. Å få i seg noe mat er glemmesak. I går spiste jeg 2 pizzastykker fra jeg stod opp til kl halv syv om kvelden. Noen som vet hva det kan være? Long shot. Er nysgjerrig. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 KAN være kyssesyken. Der kvalme og influensa lignende symptomer er sentrale. Anbefaler deg og snakke med legen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Bør kanskje gjøre det. Hvor lenge etter jeg har vært borti smittekilden vil jeg merke symptomene? Greit å vite hvor jeg har fått det fra. Så nå at tiden fra man ble smittet til man blir syk er mellom 30-50 dager. Så da var det ikke i helgen Endret 25. april 2008 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå