stonhans Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Så hvordan skiller Microsoft/R*, fra de som har lastet ned og som nå spiller spillet lovlig? Endret 25. april 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Så hvordan skiller Microsoft/R*, fra de som har lastet ned og som nå spiller spillet lovlig? Det er vel godt mulig at det som er piratkopiert/brent ikke er 100% identisk med den orignale DVD-en vil jeg tro. Så det er nok ikke så vanskelig for MS å finne ut av det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 de vet sikkert ikke hvem som spiller pirat versjonen og hvem som spiller de ordentlige. Polen hadde jo release idag blant annet. Faren til en kompis som er i polen nå, så jeg får det mest sannsyneligvis i morgen =)Polen er altså utanfor world wide release datoen som er 29.04? Trur ikkje det nei. Men at pappaen til tjommien din har plukka opp ein fake, er ein anna historie. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hva gjorde de, da?les her:Klonene må dø http://itpro.no/art/12566_printable.html Genitrekk! :-) Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Klonene må døhttp://itpro.no/art/12566_printable.html Genitrekk! :-) Herlig! Elsker når snyltere får en skikkelig smekk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Forumet er fullt av dobbelmoralister. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Forumet er fullt av dobbelmoralister. Enig. Det er faktisk en del som burde tenke litt over hva de sier og gjør. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 de vet sikkert ikke hvem som spiller pirat versjonen og hvem som spiller de ordentlige. Polen hadde jo release idag blant annet. Faren til en kompis som er i polen nå, så jeg får det mest sannsyneligvis i morgen =)Polen er altså utanfor world wide release datoen som er 29.04? Trur ikkje det nei. Men at pappaen til tjommien din har plukka opp ein fake, er ein anna historie. Mener faktiskt jeg leste ett sted at Polen(?) skulle få release noen dager før pga Niko Bellic er fra det landet(?) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 de vet sikkert ikke hvem som spiller pirat versjonen og hvem som spiller de ordentlige. Polen hadde jo release idag blant annet. Faren til en kompis som er i polen nå, så jeg får det mest sannsyneligvis i morgen =)Polen er altså utanfor world wide release datoen som er 29.04? Trur ikkje det nei. Men at pappaen til tjommien din har plukka opp ein fake, er ein anna historie. Mener faktiskt jeg leste ett sted at Polen(?) skulle få release noen dager før pga Niko Bellic er fra det landet(?) Nico er fra eit østblokk land..ligger ikkje polen i vesteuropa viss ikkje geografien svikter meg no.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ja, håper dem straffes hardt.dkulle sendt folk på døra, tatt xboxen og etterlatt en stor bot så dem blir ruinert og havner på gata. Ja, det hadde sikkert vore passande. Kva med at xboxen plutslig tok fyr? (det har jo skjedd, så dette hadde sikkert microsoft fixa lett) og tok med seg heile huset? Litt synd om det var i ei boligblokk da. Litt dumt å svi av eit heilt kvartal kanskje pga ein fyr hadde lasta ned GTA4... Disse anmelderene av spelet kan vel få seg ein anmelder id av microsoft / Rockstar, så alle som spelte før utgivelsesdatoen blei ganske enkelt banna. Om det da var noken som fikk kjøpt spelet i ein butikk før datoen, kunne dei ha vist til kvitteringa til microsoft og blitt ubanna, og at den butikken aldri fikk selge spel før 14 dager etter release av eit spel seinere. Det mest geniale var om det faktisk var Rockstar som la ut ein kopi, med virus / skummel software inni, som først kicka inn eit par dager etter langseringa av GTA4... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Å legge ut virus er straffbart. Har tilgode å se denne form for engasjement for ulovlig nedlasting av musikk. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ikkje vits å sei kven som stod bak vel? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 De finner det vel ut om det skader mange nok datamaskiner. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det mest geniale var om det faktisk var Rockstar som la ut ein kopi, med virus / skummel software inni, som først kicka inn eit par dager etter langseringa av GTA4... Men dette er vel like ulovlig som det er å laste ned piratkopier? Eller er det plutselig greit at firma laster opp malware dersom det kun går ut over de onde piratene? Forumet er fullt av dobbelmoralister. Stemmer det. Hvor mange av dem som fordømmer nedlastinga av GTA4 tror du ikke sitter med PCen full av MP3 og filmer? Det er vel godt mulig at det som er piratkopiert/brent ikke er 100% identisk med den orignale DVD-en vil jeg tro. Så det er nok ikke så vanskelig for MS å finne ut av det. MS har foreløpig ingen kjent metode for å identifisere piratkopier som er riktig skjult. Så jo, det blir nok litt vanskeligere enn du skulle tro. R* selv burde ha lagt ut en torrent med en bug som gjør at konsollen/gamertagen/psn id'n blir tracket! Det tror jeg hadde skremt ganske mange til ikke å spille spillet. Du tror ikke den torrenten meget fort ville blitt nuket? Det ville nok ikke gått ut over særlig flere enn dem som var så uheldige å brenne ut før det ble oppdaget. Det er jo ganske alvorlig at folk spiller GTA IV nå, med piratversjoner. Dette er jo stjeling og fullt ulovlig. Dette burde straffes med bannlysning. Det er vel ikke noe verre enn all annen piratkopiering? Om du synes all piratkopiering er forferdelig, så er jo det greit. Du sitter altså ikke på noe nedlastet musikk o.l? Når de som sitter og spiller er såpass tette at de ikke drar ut nettverksledingen før de spiller, fortjener de å få en smekk. Ja, de fortjener nesten ikke bedre. Det står faktisk med store bokstaver i nfo-fila at spillet ikke må spilles på XBL før neste uke. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Forumet er fullt av dobbelmoralister. På seg selv kjenner man andre tydeligvis Men du tar det vel som en selvfølge at alle laster ned musikk/film/spill uten å betale. Jeg gjør ikke det. Alt jeg har av underholdningsmedia er betalt for. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ikkje vits å sei kven som stod bak vel? Hvorfor bryr du deg egentlig? Du mener altså det er greit at spill-, musikk- og filmbransjen tyr til ulovligheter for å bekjempe piratkopiering? Er det noe bedre da? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja.... Det må da vel være greit. Greit å få vekk svinepelsene med ein gang vel? Politiet i USA har jo drevet med lokkemetoder lenge, få ut beista... Det rammer jo kun dei som vil piratkopiere... Trur du ikkje det hadde blitt mindre piratkopiering om vi fikk eit par tusen døde Xbox'er? Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja.... Det må da vel være greit.Greit å få vekk svinepelsene med ein gang vel? Politiet i USA har jo drevet med lokkemetoder lenge, få ut beista... Det rammer jo kun dei som vil piratkopiere... Trur du ikkje det hadde blitt mindre piratkopiering om vi fikk eit par tusen døde Xbox'er? Da skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor du bryr deg. Det er i alle fall ikke det moralske aspektet. Du har tydeligvis lite imot lovbrudd. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja.... Det må da vel være greit.Greit å få vekk svinepelsene med ein gang vel? Politiet i USA har jo drevet med lokkemetoder lenge, få ut beista... Det rammer jo kun dei som vil piratkopiere... Trur du ikkje det hadde blitt mindre piratkopiering om vi fikk eit par tusen døde Xbox'er? Da skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor du bryr deg. Det er i alle fall ikke det moralske aspektet. Du har tydeligvis lite imot lovbrudd. Hah. Godt sagt. Er jo kun misunnelse dette her går ut på. Er jo litt misunnelig selv, men det er snakk om 4 dager Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Vedder på at de fleste som sitter her og leker moralens voktere har ipoden full av piratkopiert musikk etc. Tror folk skal være litt forsiktige med å late som de er ærligheten selv. Ja, jeg skal kjøpe GTAIV, og ja, jeg har piratkopiert materiale på harddisken. Jeg kjøper spill/musikk jeg mener er verdt det, resten laster jeg ned. Endret 25. april 2008 av apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå