Gå til innhold

Microsoft Looking into Early GTA IV Players

Anbefalte innlegg

gtaleaderb-thumb.jpg

A peek at Gamercard aggregator MyGamerCard.net reveals a long list of Xbox 360 users already racking up achievements on Grand Theft Auto IV since an illegal torrent of the game was leaked yesterday and early copies started showing up in people's homes.

Neither Rockstar nor Microsoft itself have yet responded to Kotaku's requests for comment. Neither has Sony commented on any action it might take regarding video of the game being played on its network — video that GameTrailers, for its part, has since pulled — so it's unclear yet how any of them plan to address the software pirates.

Xbox Live's Larry "Major Nelson" Hryb, did say, however, that he was unable to comment yet due to the "need to look into this further," so we can assume that Microsoft, at least, is investigating.

Eg håpar at dei som sitt idag og spelar GTA IV blir straffa, kraftig.

Er ein so dum at ein lastar ned ein leaked utgåve, og spelar den, medan ein er tilkopla XBL fortenar ein og blitt tatt i rassen med ei rusta øks.

Uansett, veldig artig og sjå eit norskt flagg på oversikta frå Kotaku! Eit kjapt søk på mygamercard viser følgande:

post-84194-1209104459_thumb.jpg

Fantastisk! Er det no alle skal sende han ein gratulasjon på XBL eller? haha :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig, håper dem blir straffet enormt hardt. Jeg ser blant norges største spillmiljø at folk får lov til å poste screenshots av spillet på dems egen TV når spillet ikke blir sluppet før Tirsdag. Er innlysende at det er piratkopi men ingen moderatorer gjør noe som helst.

Er nesten sånn at jeg vil ta saken i egne hender, piratkopiering var ikke ett stort problem før nå er det det. Utviklere har begynnt å kutte ut PC som spillmaskin pga piratkopieringen noe som går utover oss som kjøper spillene.

Skjerp dere.

Lenke til kommentar
R* selv burde ha lagt ut en torrent med en bug som gjør at konsollen/gamertagen/psn id'n blir tracket! Det tror jeg hadde skremt ganske mange til ikke å spille spillet.
Dei skulle brukt samme metode som Dreambox gutane gjorde for å sette dei kinesiske masseproduserte kopiane utav spel. Fantastisk!
Lenke til kommentar
Etter kva eg har lese på div fora m.m. har spelanmeldarane fått med eit skriv som forklarar korleis ein gøymer kva ein speler (såkalla privacy options) -- slik at ein skal spele det under radaren.

Jeg har fått flere spill opptil 2-3 uker før lansering, og jeg har spilt online fra dag 1. Ikke fått noen skriv om at vi må "gjemme oss". Har dog fått skriv om at vi ikke kan publisere omtale før en viss dato/deadline. Ikke få lov til å nevne diverse ting i en omtale eller sniktitt osv. MS husker jeg hadde mange slike regler når Mass Effect kom. Da fikk jeg vel 4-5 tettskrevne A4-sider med restriksjoner.

Men tipper de som får spille beta-utgaver og får spill før oss mindre gaming siter får beskjed om å gjemme seg. Eller så har de flere gamertager. Jeg har i hvert fall flere spilljournalister på vennelista mi som jobber for de største norske nettsider, og der vises ikke de nyeste spillene, kun gamle.

Lenke til kommentar

Ja de jævlene som laster ned GTA 4 som er yndlingsspill serien min kan brenne i helvete. Men nå må jeg stikke over til den andre datamaskinen og sjekke hvor langt jeg er i nedlastingen av I am legend samt en del tusen mp3er som står på vent for nedlasting.

Lenke til kommentar
Hehe. Mange dobbeltmoralske folk her ja tror jeg. Tror egentlig det dreier seg om misunnelse og. Ikke for å kunne laste ned spillet, men det at folk sitter å spiller det akkurat nå, vet jeg svir hos mange. Meg inkludert.

selfølgelig er jeg misunnelig, jeg er jo GTA frelst :dribble:

Men dette kommer jeg IKKE il og laste med, kansje like greit at masskinen min er rein :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...