Simen1 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Fake: Denne pausen din.. Er det for å teste avhengigheten? Sånn at du skal få en følelse av hvor vanskelig det er å slutte? Tror du at avhengiheten din er mest fysisk eller psyskisk? Interresant i hvertfall... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Der røyk Fake gitt, det holdt i litt over tre timer, han står nå på verandaen og nisuger... SVAKE MANN!!! Flashpoint... Des, OUT! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 heheheh.. jeg holdt fra 11 til nå.. syns jeg var flink jeg. og dææææven så godt det var med røyk nå! blei helt svimmel jeg!! Americas Army! Fake, OUT! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sånn jeg begynnte... likte svimmelheten da jeg tok meg en av og til.... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg har slutta helt kom igjen gi meg applaus!! Lenke til kommentar
alos Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 APLAUS!! all ære til de som slutter Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg skal ikke slutte, bare på trass. Ikke faen om staten skal få bestemme over meg! Det får da faen meg være grenser! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvis dere er like avhengig av røyk som er av cola så skjønner jeg dere utmerket! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hva om en er avhengig av begge deler? ` Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hva om en er avhengig av begge deler?` Jer er avhengig av røyk, cola, kaffe og pils i helgene. Er jeg ett svakt menneske? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Selv har eg ikke kuttet ut røyken enda men bare på antall røy per dag. Nå klarer eg meg med 3-4 DAGEN!!!! Det går sakte men sikkert nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå