Espen F Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg skal ikke slutte å røyke! jeg skal bare holde opp litt. så denne posten er da en liten logg over hva som skjer, hvordan jeg føler meg osv utover dagen.. time 1. jeg merker nå at det er nå jeg vanligvis ville gått ut og tatt meg en røyk. føles som litt lett murring i kroppen, men det er lett å stå imot. status: fortsatt ved godt mot. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 jeg har på følelsen at dette forsøket ikke kommer til å vare så lenge.. begynner alt nå å bli rastløs.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ta en røyk og slapp av! Erm...oh..du skulle slutte *Tenner en lucky* :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 B|Real. sett deg tilbake og slapp av med season 9 av friends du.. åja.. du har ibmdisk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 B|Real. sett deg tilbake og slapp av med season 9 av friends du.. åja.. du har ibmdisk! FU! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 hhahahahah! der ser du! det lønner seg ikke å føkke med meg nei! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 B|Real. sett deg tilbake og slapp av med season 9 av friends du.. åja.. du har ibmdisk! FU! ahahaha Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 p.s. nå har det gått to timer siden siste røykepause.. overreraskende lett i kroppen enda.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 og der var lunsjen fortært.. kjenner kroppen begynner og si ifra om sitt nikotinbehov.. men status er fortsatt : ved godt mot.. p.s. har også tatt en coca cola pause idag.. så det og hadde smakt nå.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Tviler på at du vil merke noe før det har gått en 6-7 timer... Da begynner du kanskje å sjelve litt i armer og ben, og føle at det er vanskelig å slappe av... Sånn med meg i værtfall... Kan holde meg lenge, vurderer å PRØVE å slutte også... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 hey hey hey! jeg har IKKE slutta å røyke.. jeg har bare litt pause i noen timer.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Så hvorfor ikke prøve å holde deg et par år, og se hvor sunn man kan bli ? :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hey hey hey! jeg har IKKE slutta å røyke.. jeg har bare litt pause i noen timer.. Så du er som min onkel som slutter daglig? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Bifiiiil.. måkke være så på høgget nå. er jo ikke miiiin skyld at du har ibm-disk.. jeg har ikke slutta å røyke. jeg tar en liten pause. om den pausen er 1 time, eller 1 uke vet jeg ikke.. jeg har KUN en liten pause.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Bifiiiil.. måkke være så på høgget nå. er jo ikke miiiin skyld at du har ibm-disk..jeg har ikke slutta å røyke. jeg tar en liten pause. om den pausen er 1 time, eller 1 uke vet jeg ikke.. jeg har KUN en liten pause.. Så med andre ord så spammer du vilt? Jodah...Jeg har sluttet å gå på do...hey..jeg lager en thread om det Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 du er nok en litt større spammer enn meg jeg driver og prøver å finne andre ting å gjøre istedenfor å røyke jeg.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 p.s. her er din versjon av denne threaden... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...der=asc&start=0 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 p.s. her er din versjon av denne threaden... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...der=asc&start=0 Og dette kaller man spam ?? Det er i værtfall posta riktig! Vær fornøyd med det... Kanskje jeg skal begynne å starte tråder med hva jeg spiser til middag hver dag, og hvor jeg går hvis jeg går ut... Hadde det også vært spamming ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå