anne-lene Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Se Mina gå amokk i studio med Kjempedildo - dette var hennes siste sending på Radio Tango - I dag ble det offisielt, Mina fikk sparken-igjen Se videoen her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hva var det som var kontroversielt eller støtende med opptredenen? Lenke til kommentar
anne-lene Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hva var det som var kontroversielt eller støtende med opptredenen? hun skulle bruke den på sjefen sin, og det var han redd for. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Feige sjefer suger ... Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Mina har aldri vært morsom, kort og greit. Har ikke ledd ett sekund av den kjerringa der, og tusen takk for at hun fikk sparken fra nrk slik at radioresepsjonen kunne ta over Hun må lære seg å være morsom uten at alt MÅ være så jævla kontroversielt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ikke glem at hun gjorde narr av sjefene på radioen. Meget illojalt, har man problemer med noe så går man til sjefen og snakker ut med vedkommende om det, ikke klage over det på riksdekkende radio. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ikke glem at hun gjorde narr av sjefene på radioen. Meget illojalt, har man problemer med noe så går man til sjefen og snakker ut med vedkommende om det, ikke klage over det på riksdekkende radio. Akkurat. Feige MINA, ikke feige sjefer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvor mange ganger har hun fått sparken nå? Noen lærer aldri... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hun får jo lov til å gjøre omtrent som hun vil, bare slutt å rakk ned på kollegaene og sjefene så hadde det gått bra. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Spiller egentlig ingen rolle hva hun har gjort, når hun ikke er morsom. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Om hun får lov til å gjøre omtrent hva hun vil burde hun utnytte det i stedet for å fokusere på hva hun ikke kan gjøre. Men er det noen som tror hun kommer til å få jobb igjen som programleder? Slik hun oppfører seg ville jeg neppe ha giddet ansette henne om jeg hadde vært i den posisjonen. Hadde hun fått sparken en gang hadde det ikke gjort så mye, men tre eller fire ganger? Hun burde nok heller prøvd å skifte karriere og satset på en jobb der hun kan si stort sett hva hun vil uten at noen bryr seg. Politiker, for eksempel. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Eller hun kan lage sitt eget forum, der hun kan skrive akkurat det hun vil. Så slipper vi å høre stemmen hennes. Radioprogramleder er vel tvilsomt, med tanke på at Radio Tango var de eneste som ville ha henne. Så den karrieren er nok borte, og det har hun ødelagt selv. Alt hun har nå, er å være programleder på TvNorge. Men ett program med Eli Hagen, Karita Horheim og Mina høres ikke akkurat ut som ett kvalitetsprogram. Lenke til kommentar
Andrea_Solaris Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Synes Mina representerer en tydelig degenerering av hjerneceller/kvalitet hos NRK P3. Slik sett har hun frontet en flau profil utad. Sammenligner man med tidligere programmer som Mamarazzi, Holger Nilsens Metode, Karate osv. fremstår Mina uendelig platt og lite innovativ. Det er heldigvis valgfritt hva man ønsker å høre på. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Umoden og lite talentfull dame med et ekstremt oppmerksomhetsbehov. Gode gamle NRK P3 har fostret mange flotte radiotalenter som vi ikke ville ha fått uten en ikke-kommersiell kanal som tør å satse på litt utradisjonelle folk. Mina er definitivt ikke en av dem. Vi som har vært i jobb noen år kjenner igjen denne mennesketypen med en gang; de bytter som regel jobb 2-3 ganger i året i årevis. Og *alltid* - uten unntak - er det 'alle de andre' (evt: 'dumme sjefer') på jobben det er noe feil med og som er hovedårsaken til at de bytter jobb eller sykemelder seg i lange perioder. Hos en del av dem så synker det inn etter en del år - gjerne etter å ha jobbet 30 forskjellige steder på 7-8 år og hatt det 'vanskelig' absolutt alle stedene. Andre (som Mina, vil jeg anta) er så egosentriske at de aldri vil aldri innse at det faktisk er de selv som bør justere sin holdning og lære seg å oppføre seg litt for å få det bedre både med seg selv og i forhold til kollegaer. Jeg kjenner henne ikke privat, men vil gjette på at hun er en type som blir dritsur på alt og alle hvis hun ikke får ting akkurat som hun vil hele tiden. Jeg hater sånne folk som ikke engang er interessert i å jenke seg bittelitt for alles beste. Endret 28. april 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg elsker "Mina" Mina! Hun har baller! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) At hun er 32 år kom overraskende på meg. Mentalt sett virker hun minst 10 år yngre. Årsaken til at hun igjen fikk sparken har vel sammenheng med at hun skal ha store samarbeidsproblemer. P3 holdt ut ganske lenge med henne. Endret 29. april 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvem gidder å høre på den drittkjerringa der da? Mer plagsomt og irriterende kvinnemenneske skal man lete lenge etter. Damn. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Synes kvinnfolket funny jeg Hvem har vel i NRK`s lange liv gått fullstendig amok med kjempedildo? Dildodeising er for meg utrolig morsomt Kan bare ane meg hvordan hun er i virkeligheten Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tror det rett og slett har sagt stopp oppi huet på dama jeg . Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tror heller det er lenge siden hun har pult jevnt og trutt med en fast partner Where DO I Sign ????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå