sliz3r Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Heisann! Lurte på om noen kunne hjelpe meg med ett oppsett på en gaming pc til billigst mulig penge.. det jeg skal bruke pcen til er da cs 1.6 og Mirc, msn Vil ikke ha vista.. men 250 gb + 2gb minne og resten er opp til deg/dere for det har jeg ikke peiling på.. Tenker bare på pcen.. men klarer du lure med en 19''lcd skjerm så Ville det vært utmerket! Takker på Forhånd MvH Alexander Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 DENNE PC-en vil yte veldig bra og til en pris under 6000 (uten skjerm da). Har ikke lagt til kabinett siden jeg var usikker på hvilket jeg skulle velge, men prisen blir under 6000 med kabinettet. Med denne PC-en vil du fint kjøre nyere spill på max (ikke alle da). Hvis du vil ha Q6600 kan du få det for 200 kroner ekstra . Lenke til kommentar
sliz3r Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Dette ser jo bra ut dette! Men Har ett kabinett liggenes her men tror jeg vil ha ett slik high tower slik jeg kan ''rydde'' inni slik det ser litt penere ut ; ) Men skulle vel kansje hatt med en windows xp cd eller noe.. husk pcen kommer bare til og bli brukt til cs1.6. oppgradering kommer igjen til desember hvor jeg da kommer til og kjøpe ny pc så og si.. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 gjorde et forsøk på en pc til 6000,- med skjerm, men var ikke så lett HER abit ip35 asus 8800gt 2 gb ram core2duo e8400 500gb hdd kabinett med 500w psu acer 19" som er bvare siden esken er åpnet blei litt vanskelig og få med en xp cd også, i tillegg blei det noen hundre for mye men med skjerm ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå