Morvind Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hei jeg har et nettverk bestående av 3 pc-er koblet trådløst til en router, en pc har vista og de to andre har xp. Routeren er en D-link 524 54Mb/s(liten "b" er bit ikke sant?) og jeg bruker WEP kryptering og forbindelsen er så god jeg kan få den. Jeg har delte mapper på alle tre pc-ene. Problemet er at ved overføring av filer fra en av de delte mappen til en anne pc en den mappen ligger på(fra en pc til en annen)så er den største overfringshastigheten jeg har klart å få 900 KB/s noen av dere som vet hva problemet kan være? Vet hvordan jeg kan få det til og gå fortere? Har og et annet problem med åpning av porter på dette netverket. Porter som jeg åpner på d-link ruteren vil ikke alltid opnes. Det er har fungert med visse programmer som Warcraft frozen throne, Utorrents(bare når jeg har på UPnP) World of warcraft patchnedlastings programmet. Men å åpne portene for en Wii hjelper veldig lite(denne er koblet til et trådløst Belkin acces pungt som er koblet til D-link ruteren med en kabel. Wii en og D-linken liker ikke hverandre helt). Hvis jeg tester portene på en hvileken som helst Internet side som tilbyr dette vises alle portene som lukket med mindre programmene som bruker portene faktisk er oppe og går. D-link ruteren er koblet til et Motorola SB5101 modem og jeg har et GET abonemang. Har hørt noe om at Modemet kan ha sperret en hel rekke porter men det skal ikke vere noen branmur i det, er veldig usiker på dette. Noen som vet hva problemet kan være. Hva løsningen kan være? Noen som er gode til og gjette? Endret 25. april 2008 av Morvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå