OddZen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hei. Har hat en sykdom i flere år som gjør at jeg til tider kan flekkvis miste hår. Det første jeg mista var øyenbryn, har mista på hode tidligere men får ikke tilbake øyenbrynene slik som jeg gjør med håret på hode. Det jeg gjerne vil er at noen av dere som er proffe til å redigere bilder, kan gi meg et par øyenbryn som vil passe meg. Min originale hårfarge min er slik som på sidene av hodet. Dette kan virke litt rart men pratet med noen her om dagen om at jeg hadde lyst til å se hvordan det hadde vært med et par øyenbryn, siden jeg ikke har sett noe til dem siden barneskolen. Dere kan også fikse litt andre ting på bildet (brunfarge, skjegg, etc.), syntes det er moro å se bra bilderedigering, men da må dere poste de bildene i tillegg til det jeg originalt ville ha, slik at ikke alle endringene blir gjort på et bilde. Her er et bilde som dere kan leke dere litt med. Tusen takk for hjelpen på forhånd. Endret 1. mai 2008 av OddZen Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Noe slikt du tenkte på?? Edit: Bildet med pircing ble ikke så bra, men du skjønner ideen. Endret 30. april 2008 av ED209 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Veldig bra ED209, tror kanskje brynene burde vært litt lysere, er ganske lys i huden. Eller det kan være meg som er så uvandt med å se meg med bryn:D Men det var stilig, fikk følelse av lengsel når jeg så bildene Flere forslag tas imot med åpne armer! Endret 1. mai 2008 av OddZen Lenke til kommentar
Huldrefoto Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Syns sånne oppdrag er utrolig artige å jobbe med Var lettest å gi deg øyenbryn.. skjegget ble jeg ikke helt fornøyd med. Men her har du altså da fått Brad Pitts øyenbryn og skjegg.. Stjal de av han mens han sov ett til, gav deg litt mer farge Endret 2. mai 2008 av Huldrefoto Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 OddZen Pitt! Haha utrolig bra:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå