wewwen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gi han en pakke kondomer, og smil lurt. "Sometimes actions says more than words!" Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Legg en pakke kondomer på et sted der du vet han finner de. Det gjorde broderen med meg første gang eksen var på besøk. Han inviterte oss på middag, når jeg skulle dra lå det en pakke kondomer i jakken. Flaut? Neh, vi lo godt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ta deg fri den kvelden Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) kan jo hende han ikke følgte med, på hva han trykket ja på, det gjør jeg ofte Eller så har man MSN Plus som lagrer logger uavhengig av vanlig MSN, noe som også kan være en mulighet. Om den tilpasser seg en og en brukerkonto eller er universell for hele PCen vet jeg derimot ikke Broren min har en laptop med passord på som jeg aldri har tilgang på, men han har flyttet til en annen del av huset så trådløse internetten rekker ikke dit så derfor sitter han noenganger på min pc. Og Ja, jeg har MSN plus og lagrer 2x chat logs pga det . Har aldri hatt spesielt interesse av å snoke, men når man sitter å rydder opp og kommer over xx antall ukjente e-mail adresser som jeg aldri har hatt kontakt med ble jeg selvsagt litt nysgjerrig. Endret 26. april 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Drit i alle fall i å cockblocke han. Personlig hadde eg vore alle andre plassar den kvelden enn i nærheten av knullinga til brodern. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Eg skriv vel for seint til å kome med forslag. Men for liknande tilfelle i framtida, kan du jo berre dra ut laurdag formiddag, seie at han får huset for seg sjølv og kan invitere kven han vil, kaste eit kondom til han og aldri nemne det igjen. Endret 26. april 2008 av Yoshi Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg jobbet ikveld uansett så vet ikke hva som har foregått her siden 3 idag ettermiddag . Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Gå bort til bror din med en kondom i handa sjult. Klaps han i handa hans og slipp kondomen. Bare smil. Ikke si noe. Eller si når du går fra han: Jeg er ikke klar for og bli Onkel. Use it! Endret 26. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ble det noe på din bror i går kveld, da? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 vittig men lurer på åssen det gikk. og viss du ikke ga han kondomen så fin den store eska med bare en pille i på apoteke den som kan føre til smerte for jenta Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hmmm, ingen rapport om hvordan det gikk? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vi venter i spenning på en søndagskveld nå. Skikkelig sosialt liv Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Det ble dessverre ingenting på min bror, vet ikke hvorfor han ikke fikk besøk men det var visst ingen her lørdag kveld. Crisis avoided! :!: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jenta leste vel denne tråden tenker jeg. Denne kan vel i bunn og grunn settes som [LØST]. *flire* Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Det ble dessverre ingenting på min bror, vet ikke hvorfor han ikke fikk besøk men det var visst ingen her lørdag kveld. Tror du... Endret 28. april 2008 av Eivolele Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Det ble dessverre ingenting på min bror, vet ikke hvorfor han ikke fikk besøk men det var visst ingen her lørdag kveld. Tror du... Hehe mine kilder er "water proof". Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Men ikke "bullet proof". Lenke til kommentar
citronen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fortsatt; legg det frem for ham. Kan ALDRI pressiseres for mange ganger det der med å være forsiktig. Det tar nok ikke så lang tid før han får opp koken igjen! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fortsatt; legg det frem for ham. Kan ALDRI pressiseres for mange ganger det der med å være forsiktig. Han broren er vel ikke helt korka heller...? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er et ordtak som heter "Det man ikke vet har man ikke godt av å vite" og jeg tror det stemmer ganske bra mange ganger. Jeg tror nok alt kommer til å gå bra, men du kan jo ta en prat med han for sikkerhets skyld. Ikke nevn at du har lest loggen bare lat som om det er en samtale du synes du bør ta med ham siden han har blitt så pass gammel og ting kan begynne å skje. Kondomer er ikke dumt nei . Det man ikke vet har man ikke vondt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå