Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min lillebror får jentebesøk i helgen, hva skal jeg gjøre?.


Anbefalte innlegg

Ok - saken er den at jeg tilfeldigvis kom over chat logger fra msn på min pc. Min bror har visst benyttet min pc til å bruke sin MSN konto mens jeg har vært på jobb og dum som jeg var begynte jeg å lese litt og fant ut at han visstnok har invitert ei jente over på lørdag og både det ene og det andre skal visst skje.

Våre foreldre er bortreist denne helgen og jeg jobber lørdag kveld så han blir hjemme alene med henne noe som bekymrer meg litt. Han er 16 år men han er fortsatt min lillebror. Skal jeg bare glemme at jeg leste dette eller ta en prat med han om han trenger kondomer eller hva nå?.

 

Håpet jo aldri denne dagen kom :p. Vil jo ikke gjøre han flau, men klarer ikke å la være å tenke på dette. Ble forøvrig halvveis sjokkert da jeg så alt det 15-16 åringer prater om sene kvelder :ph34r: .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er et ordtak som heter "Det man ikke vet har man ikke godt av å vite" og jeg tror det stemmer ganske bra mange ganger. Jeg tror nok alt kommer til å gå bra, men du kan jo ta en prat med han for sikkerhets skyld. Ikke nevn at du har lest loggen bare lat som om det er en samtale du synes du bør ta med ham siden han har blitt så pass gammel og ting kan begynne å skje. Kondomer er ikke dumt nei :) .

Lenke til kommentar

Nei tror ikke jeg skal si noe om at jeg har lest loggene, men kanskje når han kommer hjem med henne så får jeg kanskje hinte om at han ikke skal gjøre meg til onkel og gi han noen kondomer hvis han ikke har :).

 

Takk for hjelp folkens heh, rart å plutselig tenke som en "voksen" til en forandring :p.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at din bror har valgt og klikke ja på spørsmålet om han ville lagre loggen sin på din pc, for det får han faktisk spørsmål om når han logger seg av for første gang. Tviler sterkt på at han har gjort det, spesiellt med tanke på hva han har snakket om..

 

Da er det vel mer sannsynlig at storebror har vært på gutterommet og snoket. ;)

 

La bror din være i fred synes nå jeg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
kan jo hende han ikke følgte med, på hva han trykket ja på, det gjør jeg ofte

Eller så har man MSN Plus som lagrer logger uavhengig av vanlig MSN, noe som også kan være en mulighet. Om den tilpasser seg en og en brukerkonto eller er universell for hele PCen vet jeg derimot ikke :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Eller så teiper du en kondom fast til en lapp som du henger/legger på pulten hans eller et sted der du er sikker på at han ser det med teksten "Pass på så jeg ikke blir onkel da broder."

 

Takk til Quayle for "sitatet" :p

Lenke til kommentar
Synes det er rart at din bror har valgt og klikke ja på spørsmålet om han ville lagre loggen sin på din pc, for det får han faktisk spørsmål om når han logger seg av for første gang. Tviler sterkt på at han har gjort det, spesiellt med tanke på hva han har snakket om..

Tja. kanskje han gir faen i det.. Har logg selv på alle felles-pcene i heimen. Og det er endel avslørende der også, men jeg gir faen. Er ikke hemmelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...