Fosse Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hver gang jeg slår på PCen, så går klokka ca. to minutter for sakte. Jeg må synkronisere den via sånn time-server, eller stille den manuelt hver gang jeg slår den på for å få den til å gå riktig. Hva kan være galt? Vet det er bare er ca. to minutter, men det er irriterende, aldri hatt lignende problem på andre maskiner. Det er en laptop med Vista. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Antageligvis er klokken feil i BIOS. Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Antageligvis er klokken feil i BIOS. Det kan bare gå inn i BIOS og ordne det? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei. Det er nok bios klokken ja, du kan stille det i bios ja. Når pcen startet opp så står det som oftes hva du må trykke for å komme inn i bios, bios pleier som regel å være selvforklarende. Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Der ordna det seg ja Noe så enkelt, at jeg ikke har tenkt på det før... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har samme problemet, men det er snakk om timer hos meg, to helt nøyaktig, men det er for at jeg dualbooter Mac OS X og XP, Mac stiller klokka to timer fram, XP to timer bak det den er Men jeg er aldri i Mac lengre så... Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg trodde alt var i orden, men selv om jeg stiller klokka i BIOS, så går den saktere fordi. Bare at nå tar det litt lenger tid før den er f.eks. to minutter for sakte igjen. Et par dager istedet for en halv dag hvis man bare stiller klokka i Windows. Jævla irriterende. Hater Acer. Dette er den verste mandagsmaskina jeg noen gang har hatt!! Endret 24. mai 2008 av Fosse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå