Gå til innhold

hvilken vannblokk har du på din GPU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MCW60.

Brukers på:

- HD3870

- 8600GT

- 8400GS

Så lenge du har stock volt på ram brikekr og ikke klokker de for langt (vanligvis 1.9v GDDR3 om jeg ikke tar helt feil) så skal det gå uten kjøler på den ellers bruker jeg passive små minne kjølere utenom på 8400gs kortet.

Temp på alle sammen husker jeg ikke ....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg bruker Gigabyte BlueEye (link) på mitt Radeon HD2600pro grafikkort, og små kjøleribber på minnebrikkene.

GPU'n holder en temp på 26 grader (Idle) og kanskje rundt 39-40 under last, dvs når jeg sist spillte BF2 iallfall.

Edit, 31 grader var feil, 25-26 grader er mer riktig ved idle

Endret av Marius5051
Lenke til kommentar

D-Tek Fuzion. Voltmoddet 8800GT @ 850/2000/2000 idler på 35 og makser på 39-40. Har trippel radiator med til sammen 3 blokker i systemet.

Å kjøpe dyre heldekkende blokker er unødvendig om du har litt sirkulasjon i systemet.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tatt litt lang tid, men har testa blokka til 9800GTX fra EK nå, og temperaturen Ligger på IDLE/LOAD: 38/42 i motsetning til 60/85 med orginal kjøler. Denne er absolutt å anbefale til folket!

EDIT: Temperaturene på kortet er målt med en trippel radiator med vifter på 1000rpm og er i serie med CPU og Fusion-blokka på Striker II Extreme. Med andre ord, det burde være mulig å få det en del kjøligere enn dette.

Endret av GLaDOS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...