Sawhill Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noen som kan hjelpe meg med å finne en bra serie? Liker ting som har med overnaturlige ting å gjøre, men som samtidig er på "normalt" plan. F.eks: Heroes og Kyle XY(serier jeg digger!) Trenger noe å se på mens jeg venter på nye sesonger! På forhånd takk! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Supernatural Dead Zone X-Files The 4400 Taken (mini-serie) PSI Factor (kom for mange år siden og minner litt om X-Files, men har korte, frittstående episoder som blir introdusert av Dan Akroyd.) The Outer Limits (svært gammel, men svært bra) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 smallville vil jeg anbefale, kan kansje ta en titt på Angel også. To gode serier hvertfall Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Etter slutten på siste episode i Angel har jeg boikottet hele serien. I seneste laget, kanskje, men likevel. Men den siste sesongen av Buffy var ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå