Herman86 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Tricky spørsmål. Hvis jeg lar PCen stå med påloggingsskjermen til Vista så lenge at skjermbeskytteren slår seg på, og jeg da beveger musa for å få bort skjermbeskytteren, så kan jeg ikke gjøre noen ting. Da er bildet av min brukerkonto borte, helt tom skjerm, kan ikke logge på, og det er heller ikke noen knapper for å slå av maskinen. Kun dette Vista-bakgrunnsbildet er der. Hva er galt? Endret 24. april 2008 av Herman86 Lenke til kommentar
Herman86 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Alltid vært sånn, har reinstallert PCen flere ganger fra grunnen av. Alle oppdateringer er i orden. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gjelder dette når du låser PC-en, eller en det kun snakk om "vanlig" pålogging? Lenke til kommentar
Herman86 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Gjelder dette når du låser PC-en, eller en det kun snakk om "vanlig" pålogging? Det er ved vanlig pålogging. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 hei, har du prøvd å slå av skjermbeskytteren ? bruker aldri den selv ( irriterende greier ) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Enig, skjermbeskytter var noe man trengte før i tiden for å ikke ødelegge skjermen. Har jo ingen praktisk funksjon i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå