konduktans Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg sjekka system specs, og lurer litt på hvorfor det står 4 GB når jeg kun har 32-bit OS?? Før sto det 2,815 GB. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Var vel en ny patch nå nettopp som gjør at det viser total instalert mengde istedet for total brukbar mengde Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Var vel en ny patch nå nettopp som gjør at det viser total instalert mengde istedet for total brukbar mengde Wohoooo=D *Feelin' proud* Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 De skulle hatt et felt der det stor "Useless Memory". Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har et lite spørsmål, nå holder jeg på å kartlegge ny pc og lurer fremdeles på en ting om rammen jeg skal ha. Satt med tanken på å kjøpe 780i SLI og 4gb Mushkin ram (1066 mhz) Ville det blitt merkbar bedre forskjell ved å oppgradere til 790i SLI ultra HK og fyre med 4gb 1600 mhz DDR3 ram i en spill pc eller bare et dyrere valg pr dags dato?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå