Gå til innhold

For lite PCI ?:S

Jokk3

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har da tenkt å kjøpe meg splitter ny PC i deler. Absolutt alt skal nytt. Men hovedkorte som jeg skal kjøpe har som di fleste bare 2 PCI'er som jeg kommer til og få litt problemer med i fremtiden. Jeg har da tenkt å kjøpe RAID kort som tar en PCI og et Lyd Kort som tar PCI nr.2, og jeg har tenkt å kjøpe det nyeste 9800GX2 skjermkorte 2 stk å kjøre di i SLI, det blir da et problem for meg ved tanke på at skjermkorta kommer til og ta alt av plassen til begge PCI'ene. Noen som vet om det er mulig og kjøpe PCI å eventuelt koble det på hovedkorte eller noe sånt ? Jeg blir takknemelig for svar.

Joachim.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Jeg tror du vil slite litt der. GX2-korta vil jo sperre evt. PCI-spor hvis de ligger rett ved siden av. Et alternativ er å prøve å finne et HK med mest mulig integrert eller lyd- og/eller RAID-kort som bruker PCIex.

PCI (ikke ekspress) er en buss som i teorien går an å utvide. Har sett slike utvidelseskort for leeeenge siden (da PCI var noe helt nytt).

Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Hva foreslår du at jeg bruker som emne tittel da ?

Joachim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...