Gå til innhold

Flashet 360. RRoD

Zic0

Anbefalte innlegg

Hei

Tittelen sier det meste egentlig. Skulle skru på xbox 360en, men fikk de røde ringene som jeg fant egentlig svært rart ettersom 360en ikke har vært i bruk på over 1 måndte. Uansett ulykken har inntruffet og må sitte med en 360 så nærme som mulig lanseringen til GTAIV. Spørsmålet er da? Kan jeg for det første sende 360en til microsoft og håpe på at de fikser den? Har hørt det skal være et garantimerke som jeg kan se har blitt brutt eller ikke da 360en ble moddet. Hvor er isåfall denne? Xbox 360en er dvd rom flashet og er kjøpt i desember 06.

Hvis det er brutt, så renger jeg med at jeg må kjøpe en Xbox 360 Arcade og da lurte jeg på om er det noen som pleier egentlig kjøpe RRoD'et 360er eller passer den best til søpla?:p

EDIT: Når jeg kjøper Arcade. Vil RRoD prosenten være den samme?

Endret av Zic0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg tar sjansen å sender inn og det de finner ut at den er moddet. Får jeg bare reperasjonskostanedne + frakten eller får jeg da bare frakten frem og tilbake og den forblir som den er? Utrolig surt nå som gta er rett rundt hjørnet.

Og jeg vil egentlig ikke fikle mer med den, så det jeg tenkte er at jeg a)kanskje tar sjansen på at microsoft fikser den eller b) jeg prøver å selge den (hvis det er mulig?) og kjøper meg en arcade.

Lenke til kommentar

tror ikke du får den fiksa av MS. vis det klistermerket som det står microsoft på under frondekslet er brutt skadet. for da har du mista garantien. vis du skal selge den hva hadde du tenkt å ta for den? kunne tenkt meg en xbox for å forska litt på rrod løsninger og prøve å få linux til å virke, dette vis jeg får liv i den igjen. send gjærne en pm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Kan gi deg et par hundre for den jeg ;]

Hvis den ikke er banned :O

Ellers er det veldig lett å fikse.. toweltrick på youtube f.eks.

Lenke til kommentar

toweltrikset funket hos meg også, helt til jeg skrudde den på for andre gang. tror ikke det er ett bra tips eller løsning på sikt.

men x-camp fiksen tror jeg er verdt et forsøk for de som ikke skal sende inn boxn. tok det for ca en mnd siden, funker fortsatt som den skal..

Lenke til kommentar

Herregud som dere sverger til "Toweltrick" da? Det er jo for faen ingen løsning i det hele tatt. Jeg modda min xbox ifjor sommer. Tok 1 måned så begynte DVD-rom'en og bråke noe inni *****. Hver gang jeg åpner xboxen klarer jeg å unngå å bryte garantimerket (bruker ikke føner). Flashet driven tilbake til orginal firmware og sendte den nedover til tyskland med DHL pakka du får på døra. 2 uker senere fikk jeg en splitter ny xbox (produsert 1 uke før jeg fikk den) på døra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...