Aak1 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Jeg synes dette var litt morsomt Endret 24. april 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Hvem er den hotte fotografen? Er jo han som burde vært modell.. (har du bilde fra buskene også, forresten? me wants:P) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Morsomt bilde med den runde åpnigtingen. Men synes blitzen var utrolig malplassert (mest sannsynlig plassert med hensyn på (den andre) fotografen, men du kunne beveget deg eller driti han og flytta den ). Kunne kanskje også vært lenger unna, du klipper føttene hennes! Men var et fint bilde. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Haha, morsomt bilde, men brennvidden (utsnittet, whatever.) kunne godt ha vært litt større slik at hele rundingen og føttene hennes kom med ^^ Endret 24. april 2008 av J@cob Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Burde flytta stativet litt slik at begge hadde synest. Forøvrig en rar håndstilling på han fotografen. Burde vurdere verikalgrep før gikta tar han. Og dra på deg buksa a gutt! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Meget pent dette, du og Ole Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Dette var ver mer et snapshot der og da. Så jeg tenkte ikke så mye på komposisjon er jeg redd.... Endret 25. april 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Flott bilde. Synd ikke hele sirkelen og føttene hennes kom med, da ville det vært enda en del hakk bedre.. Endret 25. april 2008 av Eyefitness Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Burde flytta stativet litt slik at begge hadde synest. Forøvrig en rar håndstilling på han fotografen. Burde vurdere verikalgrep før gikta tar han. Og dra på deg buksa a gutt! Han har jo Mark II da, som har vertikalgrep. Hvorfor bruker du ikke det Cruel? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Bruker det vanligvis, tror jeg tok litt i breddeformat rett før dett bildet. Evt. jeg driver med noe instillinger ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå