SettRoXs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 jeg er en kar som tar uttdannig innen it data og internet er det noen som vet noen plasser jeg kan høre om jobb i tromsø?? trur det kan bli vanskelig og få jobb i tromsø eller? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det kommer vel helt an på hva slags jobb du er ute etter og hva slags utdannelse du har. "It data og internet" er litt vanskelig å vite hva er Det er såvidt jeg vet et godt miljø rundt forskningsparken og universitetet, men det kommer selvfølgelig an på hva du er ute etter... Lenke til kommentar
gather Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ementor har vel også kontorer i tromsø tror jeg. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er masse bedrifter i Tromsø F.eks i det offentlige, universitetet, Universitetssykehuset. Det er også mange slags forsknings greier i Tromsø som leiter etter folk. Eller i privat sektor, hvor det er veldig mange forskjellige, IT Partner, iTet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå