DeTomaso Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei. Har lånt en koffert fra mine foreldre. Dette er en Samsonite-koffert med en tresifret kodelås. Det er ikke satt noe kode på denne. Alle tallkombinasjoner virker altså. Jeg kunne tenke meg å sette en kode men jeg klarer ikke å finne ut av hvordan jeg gjør dette. Under låsen står det samsonite pc-d 2805, det er en rød "bryter" som jeg kan syve opp eller ned (Til A eller B posisjon). Jeg har prøvd litt forskjellige metoder men det ser ikke ut til at jeg får det til. Noen som har et tips til hvordan jeg kan sette koden på denne så vil jeg bli veldig glad :-) mvh Detomaso Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei. Har lånt en koffert fra mine foreldre. Dette er en Samsonite-koffert med en tresifret kodelås. Det er ikke satt noe kode på denne. Alle tallkombinasjoner virker altså. Jeg kunne tenke meg å sette en kode men jeg klarer ikke å finne ut av hvordan jeg gjør dette. Under låsen står det samsonite pc-d 2805, det er en rød "bryter" som jeg kan syve opp eller ned (Til A eller B posisjon). Jeg har prøvd litt forskjellige metoder men det ser ikke ut til at jeg får det til. Noen som har et tips til hvordan jeg kan sette koden på denne så vil jeg bli veldig glad :-) mvh Detomaso Det er vel et sånn lite hull på siden der du kan dytte inn en liten ting så kan du forandre koden etter ditt ønske. Det hullet skal sitte på en side av den lille boksen øverst, utenfor kofferten. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Det er vel et sånn lite hull på siden der du kan dytte inn en liten ting så kan du forandre koden etter ditt ønske. Det hullet skal sitte på en side av den lille boksen øverst, utenfor kofferten. Hei. Takk for tips. Jeg kan imidlertid ikke finne et slikt hull... Jeg er ganske sikker på at den "bryteren" har en funksjon?? mvh Detomaso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå