Wolfman83 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Får ikke logga meg på msn på noen av pcene plutselig, så lurer på om flere opplever at msn er nede right now? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kommer fint inn her. Har du prøvd å restarte nettverket og pc-ene da? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Får du opp feil melding? Jeg komm ikke innpå MSN en gang og det var fordi jeg hadde nettopp installert et program som gjorde slik at MSN ikke ville kjøre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Fint her, forøvrig er posten din feilpostet. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Får du opp feil melding?Jeg komm ikke innpå MSN en gang og det var fordi jeg hadde nettopp installert et program som gjorde slik at MSN ikke ville kjøre. skal prøve å restarte routeren nå. kommer fortsatt ikke innpå så skal prøve å restarte routeren nå. Kommer ikke på msn med noen av pcene (ingen av de andre i huset komemr inn på msn sin heller). Får forskjellige feilmeldinger, feks: 80048820 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er MSN nede? Sjekk her! Alternativt kan man bruke denne tråden til å sjekke om sider er nede eller ei. Siden tråden er redundant og feilpostet stenges den. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg