aloras Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hadde i oppgave på skolen å lage en liten film for å vise at man behersket redigeringsprogrammet, og lagde derfor en liten video på 1 minutt fra sesong 6 av 24. Hadde ikke planer om å vise filmen til noen andre enn IT klassen, men brukte noen timer på den, og legger den derfor like godt ut. Hadde vært kjekt med et par tilbakemeldinger Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har respondet på filmen din nå jeg... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bra klipping, ble spennende å se på, og ja, jeg er helt enig med at det fristet å se 24 nå... Tror jeg går og finner fram sesong 1 =D Lenke til kommentar
aloras Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Takk for respons iNeo, og tusen takk til dere andre og! Når deg gjelder overganger og slikt som du nevnte på youtube, så var ideen at det skulle være så enkelt som mulig. Og desse overgangene måtte i så fall ha vært veldig korte, siden scene veksler såpass fort. Men om jeg lager en film til (noe jeg regner med jeg gjør når jeg får tid ) så skal jeg ta tipset i betraktning Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hadde i oppgave på skolen å lage en liten film for å vise at man behersket redigeringsprogrammet, og lagde derfor en liten video på 1 minutt fra sesong 6 av 24. Hadde ikke planer om å vise filmen til noen andre enn IT klassen, men brukte noen timer på den, og legger den derfor like godt ut. Hadde vært kjekt med et par tilbakemeldinger Hva heter sangen du har lagt til filmen? Passet veldig bra sammen! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Takk for det folkvord01 Sangen heter "Here comes the king" av X-Ray Dog, og tenkte med en gang jeg hørte den at den hadde passet godt til noen 24 scener Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Absolutt bra redigering, men ville ikke anbefalt folk som ikke har sett sesong 6 å se den. Synes vel mye ble avslørt i den. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Den var bra Fikk du karakter på den? Edit: smilefjesfeil Endret 21. mai 2010 av 24erBest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå