Flunky Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva har skjedd? har brukt p4 og nrk sin nettradio i et halvt år, og plutselig for 2 dager siden sluttet de å fungere. Hjelp! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva har skjedd? har brukt p4 og nrk sin nettradio i et halvt år, og plutselig for 2 dager siden sluttet de å fungere. Hjelp! Hmmm... både P4 radio og NRK radio virker her. Til og med på en Linux-boks virker det. Regner med at det kanskje har ordnet seg for deg nå, ettersom det har gått noen dager? Lenke til kommentar
Flunky Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 nei, det funker ikke... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 nei, det funker ikke... Prøv å lime (eller åpne plassering) inn følgende lenker i mediespilleren din: mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Norge eller: mms://mms-icanal-live.online.no/nrk_radio_p1_h Virker lyden da? Lenke til kommentar
Flunky Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Bruker windows media player, når jeg prøvr å åpne url'n så kommer det bare opp en feilmld.... hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bruker windows media player, når jeg prøvr å åpne url'n så kommer det bare opp en feilmld.... hva gjør jeg feil? Nå vet ikke jeg hva den feilmeldingen går ut på? Men prøv med en mediespiller som takler slike lenker. F.eks. den mye brukte VLC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå