sforum Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Forsøker å installere Ubuntu fra Windows Vista (SP1) via "Wubi" som medfølger. Men når installasjonen er slutt henger den seg og eneste utvei er å bruke "svenskeknappen" for å skru av maskinen. Ubuntu fungerer da ikke. Den kommer opp i bootmenyen, men får ikke tsartet den. Etter ubuntu logoen kommer en feilmelding.. Tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 har du sotware raid (fakeraid) på pc-en? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 har du sotware raid (fakeraid) på pc-en? Hva vil dette si? hehe.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Forsøker å installere Ubuntu fra Windows Vista (SP1) via "Wubi" som medfølger. Men når installasjonen er slutt henger den seg og eneste utvei er å bruke "svenskeknappen" for å skru av maskinen. Ubuntu fungerer da ikke. Den kommer opp i bootmenyen, men får ikke tsartet den. Etter ubuntu logoen kommer en feilmelding.. Tips til hva jeg kan gjøre? Første tingen du kan gjøre er å notere ned feilmeldingen å poste den Lenke til kommentar
sforum Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Forsøker å installere Ubuntu fra Windows Vista (SP1) via "Wubi" som medfølger. Men når installasjonen er slutt henger den seg og eneste utvei er å bruke "svenskeknappen" for å skru av maskinen. Ubuntu fungerer da ikke. Den kommer opp i bootmenyen, men får ikke tsartet den. Etter ubuntu logoen kommer en feilmelding.. Tips til hva jeg kan gjøre? Første tingen du kan gjøre er å notere ned feilmeldingen å poste den Er ikke direkte en feilmelding.. Men husker ikke hva det står.. Har jo slettet ubuntu igjen. Er mer interessert i grunnen til at setup programmet klikker. Om det ikke hadde klikket hadde jo Ubuntu funket (i teorien da..) Andre som har opplevd dette, eller kan tenke hva det kommer av? Er vel verdt å nevne at jeg ikke installerer fra cd, men mounter iso filen med deamon tools eller Virtual Clonedrive. Endret 24. april 2008 av shaaland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå