Razul Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hvilken bruker har posta flest meldinger på dette forumet? Og hvem har flest meldinger per dag? Kom igjen, vis meg statistikkene deres ... :wink: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Har du litt lite å gjøre på? Det er litt statistikk på http://forum.hardware.no/frames/ Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 http://forum.hardware.no/bb_memberlist.php...hp?sortby=posts Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 hoho, jeg er eneste person med over 800 posts :smile: Har nå 7.04 meldinger per dag. Heipådeg har flest posts per dag med 10.77. Han er nå oppe i 771 meldinger Lenke til kommentar
sircam Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hvordan går det an å havne i minus på antall postinger? Her er det en som har -3.... http://forum.hardware.no/bb_profile.php?mo...=view&user=4711 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hei! Eg er på 25 plass.Ikkje det at eg synest det er om å gjære å poste flest meldinger.. :wink: Btw,kven har posta flest meldinger i forhold til når dei registrerte seg som brukar av forumet..? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 09:11, Mr.Hassan skrev:Btw,kven har posta flest meldinger i forhold til når dei registrerte seg som brukar av forumet..? Det må nødvendigvis være den som har flest posts per dag det :wink: Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Det ser på meg ut som om det er en slags konkurranse om å poste mest mulig. Til tider har dette gått utover kvaliteten på svarene brukere får her på forumet også. Og enkelte tråder ender bare opp med urelevant småprat. Personlig kunne jeg tenke meg å fjerne tallet under nicket, slik at det i verstefall bare var mulig å se statistikker på de linkene som er gitt i denne tråden. Men selv de statistikkene kunne jeg tenke meg å få fjernet. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Hei TST! Støtter deg i det. Synest ikkje noko om slike poster. ... :wink: Sjølv om dette kan bli sett på som ein.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Synes det var en kiz her i starten som posta mye og han het ViCtim.. ..har ikke sett han det siste, har dere? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Husker ViCtim ja. Han lå en 1-200 posts over meg og posta jevnlig rundt 10 meldinger per dag helt til det plutselig en dag sa stopp og siden har jeg ikke sett en post fra ham. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 17:48, TST skrev:Det ser på meg ut som om det er en slags konkurranse om å poste mest mulig. Til tider har dette gått utover kvaliteten på svarene brukere får her på forumet også. Og enkelte tråder ender bare opp med urelevant småprat. Personlig kunne jeg tenke meg å fjerne tallet under nicket, slik at det i verstefall bare var mulig å se statistikker på de linkene som er gitt i denne tråden. Men selv de statistikkene kunne jeg tenke meg å få fjernet. Jeg må nesten si meg enig i hva TST skriver. For det er mange som bare legger inn sånt som f.eks (jaja, du er dum for du har AMD osv) og det er bare for å få mer post. Jeg synst at desse antall meldinger skrevet burde vere fjernet. Men en ting er, dere hadde jo en konkurranse om hvem som hadde flest poster, med premier. Dette fører til det samme. Så dere kunne no gjort noe før det er for sent :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 tar innpå jeg.. er ikke så lenge siden jeg begynte å være aktiv her.. rett etter jul ellerno.. prøver seff å holde en viss standard på postene, poster ikke bare for å poste lissom.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-01-17 21:30, Anders Leipsland skrev:Husker ViCtim ja. Han lå en 1-200 posts over meg og posta jevnlig rundt 10 meldinger per dag helt til det plutselig en dag sa stopp og siden har jeg ikke sett en post fra ham. Kanksje han er... DØD. Jeg sendte han en mail for et par uker siden. Hakke svart enda. kanksje han er kidnappa Lenke til kommentar
jason Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Spørsmål til Sir Hartge Teller det som innlegg i forumet for hver gang du går inn å flytter en tråd? Hvis dette er tilfelle så må jo 75-80% av innleggene dine trekkes fra før det korrekte tallet kommer frem Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 22:47, jason skrev:Spørsmål til Sir HartgeTeller det som innlegg i forumet for hver gang du går inn å flytter en tråd?Hvis dette er tilfelle så må jo 75-80% av innleggene dine trekkes fra før det korrekte tallet kommer frem Nei, selvsagt teller ikke flytting av tråder. Er det noe logisk grunn til at det skulle gjøre det? Og _om_ det skulle gjøre det, hva har det egentlig å si? Om en person har 147.432 eller 37 poster er for meg likegyldig. Og ikke spør meg hvorfor det i det hele tatt står antall poster der, hva er poenget? Lenke til kommentar
jason Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Nei ikke vet jeg heller. Hadde kanskje vært en god ide å fjerne dem? Tror faktisk talt en hadde blitt kvitt en del tull da. Ser til tider ut som om enkelte konkurerer om å skrive mest tull for igjen å øke antall postinger. Fjern visningen i forumet og la de som er interessert gå inn på HW for å finne det der. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Dette med anntall poster viste jeg ikke før nå dere ,jeg ligger jo fan ta meg på 5 plass. Reine og skjære storposteren jeg da , kanksje ikke så rart , jeg er utdannet postmann :smile:(helt sant) Nei fra spøk til revolver , syntes ikke det gjør noe fra eller til om det står anntall poster , egentlig helt uvesentelig , da jeg ikke poster bare for og poste men fordi jeg liker og "vanke" her på forumet og definerer meg som en person som har litt peil pluss att jeg liker og sjabbe litt med folk :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-14 11:05 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 02:28, ZAN skrev:kanksje ikke så rart , jeg er utdannet postmann :smile:(helt sant) lol!! men seriøst, hvordan kan være utdannet postman, hvilken linje går man på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg