waveshaft Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Når prøver å spille av dvd-filmer på ps3 maskinen min blir skjermen blå og maskinen fryser. Jeg har ikke noe problemer med Blu-ray eller spill. Maskinen er koblet til en lcd-skjerm med hdmi kabel. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har du satt på at DVD-er skal skaleres opp? Hvis ikke blir sikkert signalet 576i, og det er ikke alle skjermer som takler det. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Har prøvd alt i den menyen nå uten at det hjelper. Endret 25. april 2008 av waveshaft Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 etter litt googling virker det som det er tven sin feil... I et tilfelle måtte firmwaren på tven oppdateres... de 3 eksemplene jeg fant var Hannspree og et anna jallamerke jeg ikke har hørt om. Men disse fekk korte blåskjermer ved flere tilfeller, feks ved oppstart av spill og lignende. PS3en kan forøvrig også gi fra seg en slags blåskjerm, men da er det feilmelding på skjermen.. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Jeg fikk fikset problemet for 2 minutter siden. På video/tv-instillinger på ps3 etter å ha valgt hdmi tok jeg automatisk før, men nå valgte jeg manual og vips virket dvd avspilling igjen. Men takk for forsøk på hjelp begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå