bjorna Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Var ute og syklet her i Kristiansand, da jeg kom over dette. Fungerer dette bildet? Er vel kanskje litt forstyrrendes med løvet nede i høyre hjørne som er ute av fokus, kanskje beskjære litt? Tatt med et Canon ixus 860IS Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis du hadde beskjært det til høydeformat tror jeg det hadde fungert bedre. Veldig få bilder som ser bra ut kvadratisk eller tilnærmet. Greit motiv, følte det var distraherende med den kvisten i venstere hjørne. Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Veldig få bilder som ser bra ut kvadratisk eller tilnærmet. :!: Hvor får du dette fra? Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Veldig få bilder som ser bra ut kvadratisk eller tilnærmet. :!: Hvor får du dette fra? Det er vanskeligere å skape et spennende og dynamisk motiv i et kvadratiskt eller tilnærmet format kontra høyde/bredde. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Veldig få bilder som ser bra ut kvadratisk eller tilnærmet. :!: Hvor får du dette fra? Erfaring Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Så skal det nevnes at bildet er 800*600 så det er langt ifra kvadratisk... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Men det ser kvadratisk ut, tilnærmet... Terning og pano er crap, midt imellom funker best Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dette funket ikke helt synes jeg. Det uskarpe bladet nede i høyre hjørne ble for dominerende, og det er for mange uromomenter i bildet. Det grønne bladet virket nesten litt vel oppstilt. Ville prøvd å få en mer naturlig look og et renere bilde. Det ble også for kvadratisk for denne type bilde. Høres veldig negativt ut dette, men foreslår at du prøver å ta et nytt med litt annerledes komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå