2r@rn3 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Flere eksperimenter med HDRI. Nå forsøker jeg med HDR og sort/hvitt (sepia). Hvordan funker det? Et til, men annen prosess til konvertering. Ble himmelen for mørk? Takker for tilbakemeldinger :-) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Synes begge gjør seg godt, men det er synd du ikke fikk med hele vognen til venstre i det første bildet og på toppen på det andre bildet... Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Synes begge gjør seg godt, men det er synd du ikke fikk med hele vognen til venstre i det første bildet og på toppen på det andre bildet... Ah, er det mulig...ja. Jeg har hele vognen på begge bildene på originalen. Bildene ble klippet når jeg korigerte/rettet opp forvrengningen i det ekstreme perspektivet fra vidvinkelen. Med andre ord slurvet jeg...og det er det ingen unskyldning for. Takk, for at du sa ifra. :-) Skal legge ut nye versjoner litt senere (surfer via mobilen nå, og farta og prisen er ikke akkurat god...) Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Ellers må jeg bare få sagt at det gamle jernbaneverkstedet på Sundland i Drammen, er et eldorado av foto-muligheter. Gjengrodde skinneganger. Gammelt, rustent utstyr, gamle bygninger og tog overalt. Massevis å utforske...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå