que Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 En kompis av meg har en slik telefon hvor han mangler den softwaren som skulle fulgt med (hva som har skjedd med den vet jeg ikke, men han har sikkert mistet plata, kjenner jeg han rett :wink: ). Noen som vet hvor jeg evt kan finne dette på nettet? Lenke til kommentar
Evil Master Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva er det du mener med at han mangler den software som skulle vært med? Da burde ikke tlf virke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 har samme telefonen, det kommer med en cd med diverse software for å koble den opp mot pc'en. men, sorry.. jeg fikk min cd med en sprekk i, og forsøkte å finne noe på nettet, uten hell. Lenke til kommentar
que Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hva er det du mener med at han mangler den software som skulle vært med? Da burde ikke tlf virke i det hele tatt. vel, som han etter deg forsto, er det en del telefoner det følger med software og datakabel for å dra fult utnytte av den. Denne telefonen jeg prater om er også en PDA Lenke til kommentar
tKila Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 les pm jeg kan nok hjelpe. Softwaren du snakker omer motorolas True Sync (For Outlook) og GPRS Manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå