HEE Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 topic er enkel.. hvor får jeg tak i antistatiske poser ? til hovedkort og minne skjermkort? skuølle hatt et par Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Feilpostet så det holder, men her er noe jeg gravde opp på under minuttet: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=antistatisk Lenke til kommentar
HEE Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Feilpostet så det holder, men her er noe jeg gravde opp på under minuttet: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=antistatisk rart jeg googla det.. og sjekke faktisk komplett. ere mulig.. noen ganger er det letter og spørre enn og finne det ut selv.. feilpostet ja.. cuult:) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Elfa har stort utvalg av ESD-produkter. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har de horribel frakt? Elfa? Jeg mener at nå tilbyr komplett og sende brevpost i stedet for og ta 70-120kr for et stk kabel/Osv. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Elfa har normale fraktpriser. Små sendinger kan de sende som brev hvis man betaler med Visa e.l. Da blir det fort veldig billig. De sender fra Oslo så du slipper å styre med toll. Edit: Har bestilt masse fra Elfa selv og er veldig fornøyd. Endret 25. april 2008 av sedsberg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har kjøpt fra QXL før. Du kan jo prøve å kikke der. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bor du i vestfold skal du få dem av meg. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Et øyeblikk trodde jeg tråden het: "Antiasiatiske poser? hvor kjøper man dem?". :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå