_dAwn_ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har en Smart Fortwo med standart felger med vinterdekk. For å skifte disse til sommerdekk så koster det 800 kroner. For den prisen to ganger i året er jeg godt på vei til å kjøpe meg andre felger til bilen. Utfordringen er at det er 3 feste hull. Hvor kan man skaffe felg og dekk til bilen min rundt Oslo til en fair pris? Eventuelt, hvordan "reparerer" man de felgene som står på. De ser ikke ut. Flekkete og stygge som bare det.... :-S Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er også på leiting etter felger + vinter dekk til Smart ForTWO 2008 modell (sikkert samme type som de andre årgangene). De selger på Bertel O Steen, men der skal de ha 13000 for de. Er det en OK pris eller finnes det billigere? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Rial har noen ganske fine felger til den bilen.. Husker ikke dimensjonen, men de er breiere bak enn forran. Når jeg jobbet på Dekkmann fikk vi tak i et par sett, såå dra til nærmeste Dekkmann-forhandler så kan jeg garantere dere at det blir mye billigere enn 13 000,- Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Send en mail til ivar.haugsbakk (a) getmail . no , veldig godt mulig han har noe på lager. vet han hadde ett ganske pent sett til 7k mener jeg, men de er sikkert solgt nå. Ivar Haugsbakk har importert og solgt MASSE smarter i norge og har masse kontakter innen smart-miljøet i norge. vinterfelgene mine kommer fra han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå