Gjest Slettet-66d37 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei alle! Skal kjøpe ny bærbar. Kan ikke gå over 17 000. Valget står nok mellom disse to. Tips til andre maskiner jeg burde se på? Ytelse i spill er viktigst, trenger ikke så god batteritid. Skal også brukes på skole, men der er det strøm tilgjengelig når jeg trenger det. Vekt osv. Er heller ikke så farlig. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei alle!Skal kjøpe ny bærbar. Kan ikke gå over 17 000. Valget står nok mellom disse to. Tips til andre maskiner jeg burde se på? Ytelse i spill er viktigst, trenger ikke så god batteritid. Skal også brukes på skole, men der er det strøm tilgjengelig når jeg trenger det. Vekt osv. Er heller ikke så farlig. Takk for all hjelp! Ingen av de, kjøp heller Kunshan 570, da får du en maskin med god ytelse til en noenlunde fornuftig penge. En 1730 til 17k har et håpløst skjermkort, samme sak med D900 dersom du skal ha en noenlunde grei konfigurasjon. D900 bruker jo desktop prosessorer som betyr mye varme og dertil støy, stygg som juling er den også Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Jeg er i utgangspunktet enig med STeam6, dersom 17.000 er maks er kanskje Kunshan 570 et bedre valg. Siden ytelse i spill er det du legger mest vekt på er 8800M GTX første prioritet, hva du enn kjøper så sørg for at det inneholder dette kortet siden det er det som vil ha mest å si for ytelsen. Se ellers her for en test av en eldre versjon av D900. Selv om komponentene ikke er de samme er det helt likt chassis. Jeg synes personlig at XPS1730 ser styggere ut enn D900, men der må du jo bare se på hva slags design du liker; kjedelig og standard eller utagerende med lys og farger i alle retninger. Kunshan 570 synes jeg er pen da, mer avbalansert og ikke like klumpete og stor som D900. Lykke til med kjøpet uansett! Endret 27. april 2008 av Longboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå