Gå til innhold

GTA IV - PS3 versjonen ryktes ha feil

AtomSmurf

Anbefalte innlegg

Ok dette er bare et rykte: var innom Elkjøp, de selger GTAIV fom tirsdag neste uke. Ekspeditøren bekreftet Elkjøp blir og ha kampansje på GTAIV (jeg tipper 499,-) men han var usikker på om de ville selge PS3 versjonen første salgsdag...

Grunnen var rykter om at GTAIV hadde problemer på PS3 sa han.

Noen som vet noe dette/eller hørt samme rykte?

SLS,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, vet ikke jeg. Vet bare at Sony sa i en pressemelding at de hadde problemer med å sende ut nok kopier, og at neste leveranse skulle komme to uker etter launch.

HYL! To uker!?!?!??! Jeez, heldigvis begynner jeg ikke på jobb før kl 10 på tirsdag, så da rekker jeg kjøpe en kopi

Stig,

Lenke til kommentar

Tror ikke selve spillet har feil. Men det er sant att Sony sliter med å levere nok eksemplarer da etterspørselen er forbanna stor på PS3versjonen

Men nå må det komme snart anmeldelser der dem går innpå hvem som er best av 360/PS3versjonen

Har ikke klart å bestemme meg hva versjon jeg skal beholde :p

Lenke til kommentar
Vel, vet ikke jeg. Vet bare at Sony sa i en pressemelding at de hadde problemer med å sende ut nok kopier, og at neste leveranse skulle komme to uker etter launch.

HYL! To uker!?!?!??! Jeez, heldigvis begynner jeg ikke på jobb før kl 10 på tirsdag, så da rekker jeg kjøpe en kopi

Stig,

Så heldig at jeg ikke starter før klokken 12 på tirsdag. så jeg skal stå på utsiden av min lokale Elkjøp butikk og vente før de åpner.

Var der oppe i dag(24.04) , snakket med dem. de sa de ikke var helt sikret i og få kopier på release datoen, dette var i sandefjord. Men at vist de fikk så skulle de stå på utsiden og levere ut spillet de som stod på utsiden så de bare kan gå inn og betale også løpe hjem og spille! Gleder meg enormt bare til og putte det i maskin og vite at jeg har det i hus.

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Tror ikke selve spillet har feil. Men det er sant att Sony sliter med å levere nok eksemplarer da etterspørselen er forbanna stor på PS3versjonen

Men nå må det komme snart anmeldelser der dem går innpå hvem som er best av 360/PS3versjonen

Eh, det er det samme spillet... Skal du sitte å lette etter jaggies på 360 utgaven eller irritere deg over mindre DLC på PS3 versjonen, eller skal du rett og slett bare spille spillet?

Selv kan jeg ikke skjønne at dette er en problemstilling for folk som har begge konsollene. Man vil selvfølgelig ha lengst mulig levetid på et spill, og det får man selvfølgelig på 360 versjonen.

Lenke til kommentar

Eh, det er det samme spillet... Skal du sitte å lette etter jaggies på 360 utgaven eller irritere deg over mindre DLC på PS3 versjonen, eller skal du rett og slett bare spille spillet?

Selv kan jeg ikke skjønne at dette er en problemstilling for folk som har begge konsollene. Man vil selvfølgelig ha lengst mulig levetid på et spill, og det får man selvfølgelig på 360 versjonen.

For meg så er førsteopplevelsen viktigere enn hele multiplayeren og DLC, jeg vil ha flottest visuelt opplevelse med å spille GTA IV på enten 360/PS3

Pr.idag så vil jeg beholde PS3-versjonen pga 360en min har allerede fått feilmeldinger :(

Ryker den så er PS3versjonen jeg går for!

Og jeg går for PS3 versjonen viss den er finere og flyter bedre eller vice versa..

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Missledende emnetittel så det suser. At det kommer mindre ps3-utgaver er rimelig velkjent innad gta-seksjonen på forumet, så dette blir bare tulle nyheter.

??? Jeg lurte på om det var FEIL på PS3 versjonen slik at den blei forsinket. Les; bugs.

Og det kommer nedlastbare utvidelsepakker til PS3 versjonen også. Det jeg har lest fra de første testene fra retail-versjonene er at Xbox uten harddisk har litt hakking på grafikken og Xboxen generellt har et mer tegneseriepreg på grafikken og fargene.

Stig,

Lenke til kommentar
Missledende emnetittel så det suser. At det kommer mindre ps3-utgaver er rimelig velkjent innad gta-seksjonen på forumet, så dette blir bare tulle nyheter.

??? Jeg lurte på om det var FEIL på PS3 versjonen slik at den blei forsinket. Les; bugs.

Og det kommer nedlastbare utvidelsepakker til PS3 versjonen også. Det jeg har lest fra de første testene fra retail-versjonene er at Xbox uten harddisk har litt hakking på grafikken og Xboxen generellt har et mer tegneseriepreg på grafikken og fargene.

Stig,

langt frå i samme skala som DLC pakkene xbox versjonen får..det skal vere forskjell når MS har betalt 50mill$, har vist ingenting å sei om du har harddisk eller ikkje på xboxen sia det vise seg fra kilder rundt på forumet her att det er ingen installasjon på x360 versjonen...

Lenke til kommentar

Stig,

langt frå i samme skala som DLC pakkene xbox versjonen får..det skal vere forskjell når MS har betalt 50mill$, har vist ingenting å sei om du har harddisk eller ikkje på xboxen sia det vise seg fra kilder rundt på forumet her att det er ingen installasjon på x360 versjonen...

Så åssen tror du at DLC pakkene vil bli servert? At man får tilsendt DVD-er? Kjøper i butikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...