Gå til innhold

Lost 4x9 - "The Shape of Things to Come"(USA)


Anbefalte innlegg

Morsomt at Widmore var av akkurat samme type som Ben; manipulerende, selvsikker og flik til å vri alt som blir sagt over mot den andre personen.

 

Forøvrig et kult klipp da Ben dro opp hagla fra pianokrakken, han hadde hatt kontroll hele tiden.

 

Pussig det med Jack, han blir syk mens andre heles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra episode. Men den skuddvekslingen med Sawyer vs. båtfolka var bare tragisk. Seriøst, 6 topptrente menn med assualt rifles klarer ikke å skyte en mann med en liten fisepistol! Sawyer var dog veldig flink å ta dekning, spesielt når han gjemte seg bak et fuckings tregjerde! Jesus :p Synes Lost skal holde seg til mystikken det er så god på.

 

Ben er helt! Råeste characteren i serien, og til forskjell fra f.eks Jack, som har tapt seg kraftig som karakter, har Ben utviklet seg på en ekstremt spennende måte. Var også veldig overraskende at dattera til Ben ble drept.

Lenke til kommentar
Jeg klarer bare ikke å ta Lost seriøst mer. Det virker som det ikke er noen rød tråd i noe av hva som har kommet den siste sesongen. Enda en gang skuffet til tross for mye action. For min del så begynner det å bli litt "home and away"...

 

Samme her, bortsett fra den home and away-delen av innlegget ditt. Men allikevel liker jeg å se på Lost.

Lenke til kommentar
Jeg klarer bare ikke å ta Lost seriøst mer. Det virker som det ikke er noen rød tråd i noe av hva som har kommet den siste sesongen. Enda en gang skuffet til tross for mye action. For min del så begynner det å bli litt "home and away"...

Helt enig. Var dette den siste episoden jeg gadd å se? Mulig.

Lenke til kommentar

Bra episode ja. Som nevnt; Ben blir bare bedre og bedre. Kløktig det med hagla fra pianokrakken :thumbup:. Skal bli spennende å se hvem Jacob er. Eller hva det er?

 

Enig i at Jack har dabbet litt av ja, men holder fortsatt en bra "Jack standard". Føler fortsatt med karen for min del hvertfall.

Lenke til kommentar

Som tidligere antatt fra forrige episode, så ville vi mest sannsynlig se hvordan Ben kom i kontakt med Sayid etter øya. Ben kunne visst også litt Arabisk. '',

 

Ser ut til at plottet så smått begynner å ta slutt på øya. Morsomt å se Ben kledd elegant på slutten.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Flott episode, litt dårlige actionsekvenser dog (spesielt huset som ble sprengt, "kinaputter" en scene, fullstendig nedbrent i den andre). Sawyer oppfører seg akkurat som forventet syntes jeg, det har jo vært klokkeklart i et par sesonger at han er en helt a la Han Solo. Artig når Miles ringte på døren :wee:

 

Jeg klarer bare ikke å ta Lost seriøst mer. Det virker som det ikke er noen rød tråd i noe av hva som har kommet den siste sesongen. Enda en gang skuffet til tross for mye action. For min del så begynner det å bli litt "home and away"...

 

 

Syntes det aldri tidligere har vært en så klar rød tråd som nå jeg.... Nesten litt for klar til tider.

Lenke til kommentar
Ben "påkalte" monstret fordi det er øyas sikkerhetssystem.

Monstret er en maskin. Det hører man jo...

Jeg snakker om http://timelooptheory.com/

I følge den teorien, som for øvrig har stemt med hver eneste episode til nå, kan ikke monsteret påkalles fordi det ikke er et monster. Vil ikke forklare det her, da det blir informasjon som kan spoile serien.

 

Jeg tenkte også på den teorien når Ben påkalte monsteret. Plutselig stemmer ikke ting igjen, og det er både litt irriterende og samtidig bra. :p

Lenke til kommentar

Jeg ble helt forelsket i lost etter uka's episode. Var spenning ut i gjennom hele episoden.

Men jeg ble samtidig litt satt ut, for nå stemte ikke timeloop teorien med alt som har skjedd. Har vært gøy å se at ting stemmer, men dette satt jo ting helt ut av spill, så nå ble jeg enda mer fascinert av hvordan det egentlig henger sammen.

 

Hvordan er det med lost episodene nå framover forresten? Kommer det en pause snart, eller har de episoder nok til å kjøre ut sesongen?

Lenke til kommentar
Hvordan er det med lost episodene nå framover forresten? Kommer det en pause snart, eller har de episoder nok til å kjøre ut sesongen?

 

Denne sesongen blir på 13 episoder (14 dersom du regner dobbeltepisodefinalen som to episoder). Det blir en ukes opphold før sesongfinalen, men ellers går alt uten pauser framover nå (er uansett ikke mange episodene igjen da).

Sendeskjema for resten av sesongen:

 

 

1. mai: Lost 4x10 - Something Nice Back Home

8. mai: Lost 4x11 - Cabin Fever

15. mai: Lost 4x12 - There's No Place Like Home (1)

29. mai: Lost 4x13 - There's No Place Like Home (2)

29. mai: Lost 4x13 - There's No Place Like Home (3)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...