666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 ja. og btw STOR SPOILER ANGÅENDE DAGENS EPISODE Du mener angående neste episode..? Du fikk meg til å leste en spoiler til noe jeg trodde hadde sett i dagens episode. En stund trodde jeg faktisk vi skulle få se puppa til Evangeline Lilly (Kate). Men slik ble det jo ikke Det han mener er at Keamy og de andre leiesoldatene overlevde angrepet av den svarte røyken. Se sneak peak for neste episode:4x10 Something Nice Back Home i spoilertråden. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Svært god episode. Ben viser seg bare mer og mer rå. Og morsomt å se hvor beskyttende Sawyer har blitt ovenfor Claire og spesielt Hurley. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Monsteret høres mer og mer ut som en rusten traktor enn noe "levende." For det er monsteret som lager de mekaniske lydne, ikke sant? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Var det bare jeg som begynte å tenke når Hurley sier: "Australia is the key to the hole game" når de spiller Risk? Ellers var det fantastisk episode. Er sikkert ikke jeg så har fått det med meg, men hvorfor er Jack så skadet? Noe annet jeg kom på var at viss Ben når har styring, eller litt kontroll over smokey, hvorfor først IKKE drepe Locke - men så prøve å dra han ned i et hul?(Gammle, gammle episoder) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Nok en gang ble vi servert en knallbra episode av "Lost". Kjempespennende, og som noen allerede nevnte - mye info på en gang. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Jeg klarer bare ikke å ta Lost seriøst mer. Det virker som det ikke er noen rød tråd i noe av hva som har kommet den siste sesongen. Enda en gang skuffet til tross for mye action. For min del så begynner det å bli litt "home and away"... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Skikkelig god episode. Mange clues, virker som om det begynner å nøste seg opp. Navnet på denne episoden er velvalgt, nå kan man begynne å se hvor dette fører. Men lurer på om ikke Lost blir for avansert. De som ikke følger ordenltig med på Lost begynner å dette av, selv om det har vært to fantastiske sesonger, så langt (3 og 4). Håper skaperne klarer å skrive bra, og likevel holde på massen (selv om dette nesten er to motsetninger). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Nå gikk det virkelig opp for meg hvor mye jeg har savnet Lost. Jeg storkoste meg gjennom hele episoden. Da ben sa: "Oh so you do speak english" holdt jeg på å flire meg i hjel av en eller annen grunn. Artig å se røyken igjen og. Gleder meg til å finne mer ut om Jacob forhåpentligvis neste uke. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Kanon episode i dag, det må være en av de beste episodene i hele Lost. Var veldig interessant at Ben har kontakt med Smokey, og vi fikk se i dag at Ben kan feilkalkulere en situasjon (tenker med tanke på datteren). Blir spennende å se neste episode med Jacob ja, tror den episoden blir bra. Helt utrolig hvor bra alle personene blir tilknytter hverandre i fortiden, nåtiden og fremtiden i Lost, utrolig gjennomtenkt. Må se alle episodene to ganger for å være sikker på at jeg fikk med meg alt =D Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Dette var rett og slett KREM! Herlig episode, jeg elsket scenen med Sawyer og skytingen, og ikke minst smokey som endelig er tilbake Var bare heftig å se på når den herja med soldatene i skogen der. Veldig overraskende twist at Alex faktisk ble drept også, viser at Lost tar nye veier hele tida. Liker ikke helt at Ben skal drepe Penelope, men det er uten tvil en meget spennende vei å ta historien. Eneste som var skuffende var at vi ikke fikk se Locke, Ben og Hurley sin tur til Jacob, men det kommer selvsagt i en annen episode. ^^ Som andre også har nevnt her så viste flere av karakterene mye interessant utvikling og dybde i denne episoden. Ben som bare blir en bedre og bedre karakter, som nå også viser andre følelsesaspekter enn den kalde Ben vi er vant til å se (scenen med ham gråtene ved liket av Alex var veldig god), og Sawyer som bryr seg mer og mer om folk rundt seg, og har blitt skikkelig beskyttende overfor Claire, Aaron og Hurley. Endret 26. april 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Fantastisk episode, hvilken tilbakekomst etter noen uker med påtvunget ferie! Så gjennomført fra ende til annen at den seiler opp blant de virkelige toppepisodene. Det er tydelig at Ben og den gamle sivilisasjonen på øya har en tilknytning til Smokey, Bens kjeller viste seg jo å skjule inngangen til en gammel gang. Jeg kan nesten ikke vente på møtet mellom Ben, John, Hurley og Jacob, her kan vi forvente hva som helst. Hva som gjør at Ben ikke kan drepe Widmore er et nytt spørsmål, har han sterke personlige bånd til øya? Lost begynner mer og mer å bli en serie for de som virkelig følger med, men for oss er dette virkelig herlig! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Ben eller Michael Emerson, kan ikke beskrives med noen andre ord enn epic. Stjerneskuespill av han. Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Bare meg som stusset litt på samtalen når Claire kommer ut i rommet hvor de andre befinner seg? Spol frem til 29.05 i episoden, så skjønner dere hva jeg mener. Sawyer: You all right, sweetheart? Claire: Yeah, a bit wobbly, but, uh, I'll live. Miles: Well, I wouldn't be too sure about that. Er det vi ser der begynnelsen på slutten for Claire's del?? -Norhawk- Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Ja, jeg tror at Claire dør i en av de neste episodene og det er derfor Kate overtar Aaron som ble vist i et flashback for noen episoder tilbake. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg tenkte også at når huset ble sprengt, at det var slutten for Claire og grunnen til at Kate overtar Aaron, men visste samtidig at en sentral person går ikke ut av serien på en så simpel måte. Men tipper hun ryker hvertfall før sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Bare meg som stusset litt på samtalen når Claire kommer ut i rommet hvor de andre befinner seg?Spol frem til 29.05 i episoden, så skjønner dere hva jeg mener. Sawyer: You all right, sweetheart? Claire: Yeah, a bit wobbly, but, uh, I'll live. Miles: Well, I wouldn't be too sure about that. Er det vi ser der begynnelsen på slutten for Claire's del?? -Norhawk- Kan gått hende. Miles vet garantert noe ikke Locke og Ben vet, og jeg tipper at det er derfor han var så jævlig rask til å bestemme seg for å følge med Sawyer. Miles vet nøyaktig hva planen til Widmore er, hva oppdraget deres er, men jeg nekter å tro at han har fortalt absolutt alt om planen. Det har heller ikke Faraday og Charlotte. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Høres meget rimelig ut 666 Edit: kanskje derav "the shape of things to come"? Endret 26. april 2008 av zonko Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 For min del liker jeg den kommende tvisten med: Widmore, Pen, Ben og Desmond. Widmore er på jakt etter øya. Widmore vet ikke hvor øya er. Pen er på jakt etter Desmond. Pen vet hvor Desmond er. Ben er på jakt etter Pen. Ben vet ikke hvor Pen er. Men Pen vil finne Desmond. *tadaa* Desmond? Han er vel bare en sitting duck enn så lenge da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Tipper neste episode vil handle om de på stranda. Lost er færl sånn. Når det endelig blir spenende ett sted hopper de over til ett annet. Lurer på hva som er i veien med Jack. Tror neppe det er ett vanlig magevirus. Jeg holder en knapp på at en alien hopper ut av magen hans Man kan aldri vite med lost. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Vil tro neste episode tar for seg folkene på stranda ja, kanskje også på båten, håper hvertfall det siden jeg gleder meg veldig til å se hvordan det går videre der. Derimot kan vi nok se ekstra fram til episode 11 om to uker, siden den er (informasjon om episodetittel og tema-person) Locke-centric og har tittelen "Cabin Fever" Endret 26. april 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå