Gå til innhold

Netshop - treg å svare på mail?


Anbefalte innlegg

Arbeider med et HTPC prosjekt, og har sendt en mail til Netshop hvor jeg lurer på om de kan levere noe originalt tilleggsutstyr til det kabinettet jeg ønsker.

 

Denne mailen sendte jeg på lørdag, og har ikke fått noe annet enn et autoreply med trackingnummer...

 

Er dette normalt fra netshop?

 

I min verden, så skal man svare på slike salgsspørsmål uansett, og heller fortelle at jeg kan forvente at dette tar noe tid... sendte en purring i går som jeg heller ikke har fått svar på...

 

Tror jeg handler et annet sted... synd for netshop, som kanskje gikk glipp av en ordre på 10 - 15k :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig varierande, eg har kun hatt gode erfaringar. Den beste var då eg fekk svar på ein e-post som var sendt 23:30 ein søndagskveld etter 10 minuttar. Det var nok litt flaks og, men ved andre henveldelser har eg alltid fått svar innan ein dag eller to.

 

Det kjem nok litt an på kva ein spør om og, eg kjenner meg igjen, det er veldig lett å la ein e-post ligge og ta seg av andre ting om spørsmålet er litt komplisert. Ikkje at eg påstår at dei to som er nevnt så langt i posten er komplisert, men at det nok er nokon som har lese e-posten, men ikkje svart.

Lenke til kommentar

Spurte kun om det var nordiske Samsung-modeller de solgte, eller om de hadde importert europeiske. Man taper mange rettigheter dersom man handler fra en som har tatt inn parallellimporterte modeller. Burde være lett å svare på. Sa også at alle de nordiske endte på /XEE.

 

Nå kan jeg ha vært uheldig, men det er ikke heldig for selger at det tar så lang tid.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som returnerte en vare i januar kjøpt fra Netshop. Han sendte en påminnelse r e-mail rundt samme tid for å få tilbakebetalt frakt til hans bankkonto. Denne henvendelsen fikk han svar på nylig (maks. ei uke siden).

Endret av lpride
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som med det meste annet når det gjelder netshop så var det mye bedre før. For noen år tilbake fikk jeg som oftest svar samme dag selv i helgene på alle forespørsler, og jeg har faktisk opplevd å få svar kl 2:00 natt til søndag. Nå derimot pleier det å ta alt fra to, tre dager til over en uke ved produktforespørsler og om mailen inneholder noe i forhold til service eller retur får man knapt svar.

Lenke til kommentar

Fantastisk at et så stort selskap som Netshop faktisk kan holde på slik...

 

Irriterende faktisk!

 

Når jeg som kunde sender en mail til en salgsavdeling, så forventer jeg å få svar innen neste arbeidsdag. Med det utvalget av nettbutikker som er i dag, så er det lett å tape kunder på denne måten...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan være at de ikke sjekker spam-folderen sin. Mye rart kan havne der. Der jeg jobber, har vi slått av spamfilteret fullstendig, etter at et par mail havnet der og vi ikke fikk svart før noen dager.

 

Men det som kan skje der jeg jobber, er at mange e-post som er sendt fra Telenor-brukere rett og slett aldri kommer frem. Årsaken, er i følge Telenor, at vi hadde e-postkontoene hos de tidligere. Men det er nå et år eller mer siden vi flyttet de, og jeg har bedt de fikse opp i dette uten at de har klart det. Mulig Netshop har et lignende problem fra Telenor eller andre leverandører?

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle fikk jeg en autoreply hvor de bekreftet å ha fått min henvendelse og at det var opprettet en salgssak på min henvendelse.

 

Nå skal det sies til Netshop sitt forsvar, at når jeg først fikk tilbakemelding, så unnskyldte de seg med at det tok tid å skaffe svar på det jeg lurte på.

 

Men, som jeg svarte på mailen til Netshop også, så kan de også gi tilbakemelding om at ting kan ta tid :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...