Kurt Grusom Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei! Har dere noen gode, utenlandske nettsider som selger PAL Wii-spill? Jeg kunne trengt noen gode å bestille Wii-stuff fra Takk for tips! Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva med DVD Crave, er en side fra Australia... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Fantastisk! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Var vel ikke så veldig mye billigere derfra.. lå jo på rundt 400kr spillene der.. og, med moms blir jo det rundt 500.. Like greit å bestille de fra norsk da vel? Men, kan jo ta de med i pris sjekkings lista di.. http://www.play.com/ er jo en annen som man kan ha i hodet.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Var ikke stort å spare nei.. Dessuten hadde den skamdyr frakt, helt vannvittig fraktpris. Play.com har så lite spill inne.. Blir nok absoluttspill like vel gitt Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 DVDcrave er det siste stedet jeg hadde handlet fra, da det var en som ble svindlet etter at de handlet derfra. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Jasså.. Virket seriøst nok da.. Men jeg la fra meg tanken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå