Nessi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei. Jeg har ett problem med maskina til broren min, den skrur seg på når han ikke bruker maskina. Foreskempel på natten når han sover, så for å unngå dette må han slå av strømmen bak på strømforskyningen. Jeg er veldig sikker på at det ikke er noe defekte deler pga jeg har prøvd delene inn i annen maskin, og det skjedde ikke da. Noen som vet hva dette kan ha seg? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Er søvngåing og spøkelser utelukket? Det kan evt være bios som er satt opp til dette. Wake on lan for eksempel Endret 24. april 2008 av stavros Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 okei, nei det skjer vist hele tiden, men skal sjekke ut biosen hans i morgen jeg! Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Da har jeg sjekket over BIOSen, og fant ingentin om Wake on lan, noen andre som har peiling da? Regner med det enten er HK eller PSU sin feil at dette skjer? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Sjekk varme, begynn med å rengøre. Blås først med noe som denne, spesielt i kjøleribber på gpu og cpu: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?templa...mp;artnr=540352 deretter støvsug. Lenke til kommentar
pian Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis han har vista, så kan det være pga windows update. Det har jeg hatt problem med på laptopen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå