Blodhemn Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Da vil jeg si Corsair (som bruker enten Seasonic eller CWT psu spesifisert til sine krav) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327671 Denne er Seasonicprodusert mener jeg å huske, ikke for at det betyr stor - CWT er heller ikke dårlig PS! Om det står Biltema eller Fluke på multimeteret spiller vel liten rolle, så lenge begge funker Takk så mye for tipset Likte det jeg leste om den rundt på nettet. Modulære og fleksible, men stive kabler er et stort pluss i min bok Endret 25. april 2008 av Blodhemn Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg h[per for GUDS Skyld at du ikke har bestilt.. Jeg hadde PRIKK LIKT Problem som deg, men da jeg sendte inn delene var CPU gåen.. altså, dette var i mitt tilfelle, men etter beskrivingen din så passer det RIMLIG godt! Bare ett lite tips Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg h[per for GUDS Skyld at du ikke har bestilt.. Jeg hadde PRIKK LIKT Problem som deg, men da jeg sendte inn delene var CPU gåen.. altså, dette var i mitt tilfelle, men etter beskrivingen din så passer det RIMLIG godt! Bare ett lite tips Hvist det er tilfelle så er det jo bare og bestille en ny CPU også hvist det ikke funker med det Nye Hovedkortet =) Lenke til kommentar
Asken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg h[per for GUDS Skyld at du ikke har bestilt.. Jeg hadde PRIKK LIKT Problem som deg, men da jeg sendte inn delene var CPU gåen.. altså, dette var i mitt tilfelle, men etter beskrivingen din så passer det RIMLIG godt! Bare ett lite tips CPU, HK og RAM kan vise samme symptomer om de svikter, så det trenger nødvendigvis ikke være noe i veien med CPU, har du prøvd å ta ut ram brikkene og prøve hver av de en om gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå