Gjest Guest_PM_* Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sånn som emne tittel sier, huden min skrelles av tærne mine, litt vanskelig å forklare men skal prøve. Stortåa mi er skikkelig tør og hard også har det kommet en lang sår stripe oppover tåen og huden på begge sider detter liksom sakte av (død hud/hvitfarget). Det gjør ikke så veldig vondt men gjør det vanskelig å ha gym og å gå fra skolen. Skal til legen med det på mandag men lurer på om noen her kanskje har noen anelse på hva det kan være. Jeg velger og være anonym siden det er en del folk jeg kjenner som er aktive på forumet og jeg synes det er litt flaut. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei. Det leses som en type klassisk fotsopp. Du má nok til lege for medisin. Kan du ta et bilde av táen din? vaio ps. Vennligst post doktorens diagonose. Lenke til kommentar
Gjest Guest_PM_* Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fikk beskjed om at det var "vinterfot" eller noe, en alergisk reaksjon på et eller annet. Jeg er sikkert alergisk mot varme Fikk sånn salve som jeg skal smøre inn foten med så antar dette problemet er ganske løst. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ved fotsopp ville det ofte klødd, og vært litt mer "knudrete" hud, og oftest mellom tærne, og så kanskje etterhver på. Når fotsopp kommer så langt at det flasser, så klør det ofte ganske mye også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå