TheOats Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lurte på om noen vet om noen mods til X3 Reunion som er verdt å laste ned? Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Lurte på om noen vet om noen mods til X3 Reunion som er verdt å laste ned? Jupp. Xtended er verdt å teste ut. Meeen, jeg føler at med 2.5 som legger til et par nye ting trenger man ikke sånn voldsomt mye mer, ettersom jeg personlig føler det blir litt mye med xtended som legger til en hel ny rase og mange sektorer. Apropos X3 så kommer Terran Conflict, en slags frittstående expansjonspakke, senere i år:) Endret 24. april 2008 av Richard_S Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Fett, skal undersøke begge Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Spiller X3: Reunion med Xtended nå. Utrolig bra mod. Driver å prøver og ta en Shivan Dragon nå med en Falcon og to Bustere.. Jeg greide det en gang men jeg tok så mye skade at jeg tenker jeg prøver igjen uten å ta så mye skade. Det er jo dessverre slik at jo bedre skip du får og jo større skaden er jo mere koster det å reparere det. Har du tatt mye skade så kan det koste deg alt du har. Endret 25. april 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan funker xtended med gamle savegames? Jeg spiller uten story mode på for å bare trade tjene penger, blir det vanskeligere med denne moden? Kan man avinstallere den vist man ikke vil ha den lengre? Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan funker xtended med gamle savegames?Jeg spiller uten story mode på for å bare trade tjene penger, blir det vanskeligere med denne moden? Kan man avinstallere den vist man ikke vil ha den lengre? Tror ikke det er mulig med gamle savegames, men jeg er ikke bombesikker.. Men til gjengjeld får du noen nye starter hvor du allerede er ganske ressurssterk for å kompensere da:) Spiller btw vanlig nå, og har captured en xenol lx, trenger bare ca 10 mill for reparasjoner og utstyr nå :!: Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det blir vel ikke så mye vanskeligere egentlig. Jeg er ikke sikker. Jeg startet i hvertfall uten noe mer enn en Buster og 10000 eller 1000 credits og har nå bygget meg opp til 1 Pirate Falcon, 3 Bustere, 1 Buzzard, 1 Mercury Tanker og 1 vanlig Mercury. Og jeg har rundt 1.800.000 credits nå. Spilltid er på litt over 7.00.00. Hvor mye det er i virkelig tid vet jeg ikke. Jeg startet med et nytt game så jeg aner ikke om det går med en vanilla savegame eller fra noen andre mods. Du bør heller ikke ha noen andre mods installert når du skal installere Xtended. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Litt OT: Er det en måte å få fabrikker til å produsere fortere? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk et oppdrag hvor jeg skal scanne noen asteroider i "Rolk's Fate" (tror jeg det var). Det skulle være noe rar stråling der. Vist jeg klarer det får jeg et "headquarters" eller noe slik. Men jeg klarer ikke finne kilden til strålingen. Har mineral scanner installert. Hjelp? Lenke til kommentar
Tnik Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Litt OT:Er det en måte å få fabrikker til å produsere fortere? Eneste måten å produsere mer på er ved å koble sammen flere like fabrikker. Et veldig fint sted hvor man kan tjene masser av penger er i queen's space i boron. Sett opp en plankton farm der, og du kommer til å tjene veldig bra på den. Endret 29. juli 2008 av Tnik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå