SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Btw er tar bare backup av ting som ikke kan skaffes igjen som f.eks bilder, webcam vidos snutter, slike personlige ting men om du mister filmer er jo det ikke såå jævlig. du kan alltids skaffe det tilbake. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 /me har en Seagate 20gb, den er vel 2 år no, og den surrer og går som alltid, bråkete og treig med andre ord Jeg har to slike . De skrangler og går enda (i RAID 8) ). Såklart kan de ikke måle seg i ytelse med 2x 800JB i RAID0, men de snurrer da enda. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har en WD 120GB SE disk som jeg hadde i sekken da jeg trynte så j*vlig da jeg var på vei til skolen. Funker fint den nå. PS: Glatt på is! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Kjøpte 3 IMB 75GXP 45GB hardisker.. En var DOA... en sluttet å fungere etter en måned og den siste drøye uka etter... Så IMB no more.... EDIT: Det var 3 disker... ikke 2. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har en IBM 13GB disk som har fungert i 3 år. Har dog ikke vært nevneverdig i bruk det siste året. Men skal aldri kjøpe IBM disk. Holder meg til WD SE disker for øyeblikket.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 PeNtA: Ta backup...Anbefales veit! men det blir værre.. får heller kjøpe meg ny hdd før påska, og slenge alt over på den for sikkerhetsskyld! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 det er jo JÆVLI kjedelig å ta backup av en hel disk da (spess når man har en sliten 4x brenner) kanskje handle en usb disk ? urk, min IBM har begynt å lage rare lyder nå.. lurt å ta backup ? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Fikk en 20 gb IBM GRATIS!!! Så jeg kan ikke klage, bråker litt men ellers OK, Ryker den så har jeg det vikitgste på en gammel 4Gb WD, den har jo overlevd et heteslag på 40 grader C!!!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Fikk en 20 gb IBM GRATIS!!! Så jeg kan ikke klage, bråker litt men ellers OK, Ryker den så har jeg det vikitgste på en gammel 4Gb WD, den har jo overlevd et heteslag på 40 grader C!!!! Stjelt fra skolen? fyy Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har masse fra skolen 2 Linux bøker, Windows 2000 og Windows 2000 server, verktøysett, og diverse små pirk Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har WinXP og det meste av Win2k fra IT akademiet . Corporate key som faktisk er lovlig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 De som ikke har ibm er pyser som ikke tørr og "leke" med data som de har på maksinen, folk må jo ta noen sjangser syns jeg, jeg tokk sjangsen og venter bare på at ibm'n min skal gå til helvete Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har stjelt linux fra skulen. Så har jeg winXP + corporate key. Satt med mobiltelefonen og skrev ned da lærern las opp til han som sitter ved siden av meg (går på IKT, skulle installere OS "for første gang" ). Har også Photoshop med skolekey (Print Screen er ikke dumt det nei). Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har stjelt linux fra skulen. Så har jeg winXP + corporate key. Satt med mobiltelefonen og skrev ned da lærern las opp til han som sitter ved siden av meg (går på IKT, skulle installere OS "for første gang" ). Har også Photoshop med skolekey (Print Screen er ikke dumt det nei). din lille rampegutt takker foressten for bistand med cd-key utallige ganger på skolen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hmm min tidligere nabo underviste i noe hos it-akademiet og det var han som eg fikk kopiere xp pro'en fra med corporate koden. Kan eg laste sp1 og installere med den koden? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har stjelt linux fra skulen. Så har jeg winXP + corporate key. Satt med mobiltelefonen og skrev ned da lærern las opp til han som sitter ved siden av meg (går på IKT, skulle installere OS "for første gang" ). Har også Photoshop med skolekey (Print Screen er ikke dumt det nei). Jøss, eier skolen din lisenser? fett! Skolen min hadde kanskje 1 Windows 2000 og 1 Office lisens. Og piratkopiert Photoshop. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Har stokmarknes sykehus sin CORP-key Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Btw nå er my nye seagate 120GB disken up and running men må si eg ble skufet da eg "mistet" rundt 8GB på den. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har hatt en 30gb IBM disk i 3 1/2 år nå og den funker som bare det den. Har en 80gb som ble kjøpt nylig satser på at den har samme kvalitet som min gamle jeg Min holdt i nesten nøyaktig 2 år -så stoppa den. Jeg hadde locka w2k, gikk for å spise, og da jeg kom tilbake og skrev inn passordet forsvant boksen, men desktopbildet kom aldri. Så bare bakgrunnsbildet. Reboot -BIOS fant plutselig ingen disk, gitt. Fikk en ny, identisk disk på garantien. Bruker den kun til temp filer Men den bråker sånn (høyfrekvent lyd) at jeg skal forsøke å klage på den. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 IBM suger Sagate Ruler IBM er no jækla rompe püler ^^Kom på den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå