Gå til innhold

Ok...en gang for alle...ALDRI kjøp IBM

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har stjelt linux fra skulen. :lol:

Så har jeg winXP + corporate key. Satt med mobiltelefonen og skrev ned da lærern las opp til han som sitter ved siden av meg (går på IKT, skulle installere OS "for første gang" :lol:). Har også Photoshop med skolekey (Print Screen er ikke dumt det nei).

Lenke til kommentar

Så har jeg winXP + corporate key. Satt med mobiltelefonen og skrev ned da lærern las opp til han som sitter ved siden av meg (går på IKT, skulle installere OS "for første gang" :lol:). Har også Photoshop med skolekey (Print Screen er ikke dumt det nei).

din lille rampegutt :lol:

takker foressten for bistand med cd-key utallige ganger på skolen :woot:

Lenke til kommentar

Jøss, eier skolen din lisenser? fett! Skolen min hadde kanskje 1 Windows 2000 og 1 Office lisens. Og piratkopiert Photoshop. :woot:
Lenke til kommentar
Har hatt en 30gb IBM disk i 3 1/2 år nå og den funker som bare det den. Har en 80gb som ble kjøpt nylig satser på at den har samme kvalitet som min gamle jeg  :p

Min holdt i nesten nøyaktig 2 år -så stoppa den. Jeg hadde locka w2k, gikk for å spise, og da jeg kom tilbake og skrev inn passordet forsvant boksen, men desktopbildet kom aldri. Så bare bakgrunnsbildet. Reboot -BIOS fant plutselig ingen disk, gitt.

Fikk en ny, identisk disk på garantien. Bruker den kun til temp filer :D

Men den bråker sånn (høyfrekvent lyd) at jeg skal forsøke å klage på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...