b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nå har den helvettes førpulte hdd streika igjenn. Æ e så HELVETTES førbanna...æ kunne ha knust denna førpulte driten å sendt den langt helvette ut på jorde.SATAN!§"%!"%&!"% D e fan ikkje mulig! ALT jeg hadde av musikk, filmer, Friends, Jackass....Heles sesong 9 av friends rett på ræva...FITTE I HELVETTE JEG HATER IBM!"%!"&%"& Håper de brenner i helvette!"%!% Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 sint nå? ^^ må bygge deg egen pc vet du, eneste som duger uansett må jeg kondolere deg over tapet ditt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 sint nå? ^^må bygge deg egen pc vet du, eneste som duger uansett må jeg kondolere deg over tapet ditt Jeg er fan så sint at jeg kunne ha knust den helvettes tengen og sendt den en hvess plass hvis det ikke hadde vært for at det forsatt er garanti på den. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ok, jeg er lei meg på dine vegne, men jeg bare må få le av sensuren og hvor godt den funker. LOL! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 MUUAUUAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAH! Jeg var lur og kjøpte WD! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 MUUAUUAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAH! Jeg var lur og kjøpte WD! Jeg hadde western digital før jeg og, helt til den gikk i stykker den streika bare forde jeg flytta hardisken til en annen maskin i huset, faen, tåler ikke en dritt...Hardisker er ikke laga for å tåle støt og mye bevegelse, som f.eks oppstår på lan, framtilbake, eller når jeg mista pcen i baggen, eller gulvet da...Den over levde et fall på 70 cm ned på ett flis gulv, men ikke å bli flytta på 1.2 meter Sitter forresten på en ibm 45gb, føler meg ikke akuratt tryggg da, skal ha ny hardisk om noe måneder, og da med strikk opphenget som de har på microplex... Synd det med hardisken din, backup er jævla kjekt, hadde det ikke selv, men har begynt med det nå etter at den gamle wd'n min streika... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 b-real: jada, vi vet det... iallefall jeg... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hmm.. noen som gidder å ta backup av 360GB med filmer for meg? *be om at diskene ikke streiker* Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er ikke så mange som kommer til å kjøpe IBM disker i framtida. De selger bare ut det de har på lagret, og så er det STOP. Hitachi kjøpte opp HD avdelingen til IBM for en stund siden. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg har en IBM 40gb disk som har funket ganske bra lenge.. sånn.. 2 år? eller var det litt mye.. husker ikke helt.. går den til helvete så sliter jeg max! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hadde nettopp en Nær Disk Krash opplevelse, og huff det var ikke morsomt (heldigvis med mine magiske fingre greide jeg å unngå det). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 /me kondolerer, veit nøyaktig korleis det er å miste ørten gb data du absolutt ikkje vil miste, sjøl om det ikkje er i så stor skala som eg inbiller meg at du har mista..... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Når dere vet at IBM lager drit, hvorfor fortsetter dere da å¨kjøpe IBM? Du prater dialekt jo B-Real.... :o Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 *host* CDR(W)! *host* de smarte (les: meg) backer alltid opp så da har du bare godt av diskkrasj når du ikke backer opp Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Derfor er det automatisk sensurering av vanlig brukte ord... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 IBM sine gamle disker vr de eneste som var av kvalitet. Alle de gamle harddiske eg har funker utmerket borsett fra den nyeste. Hehe imorgen skal eg hente meg en 120gb SEAGATE! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 IBM sine gamle disker vr de eneste som var av kvalitet. Alle de gamle harddiske eg har funker utmerket borsett fra den nyeste. Hehe imorgen skal eg hente meg en 120gb SEAGATE! Hey! Jeg skal ha samme HDD Skal betale det som er i mellom og få en SEAGATE! jeg oxo PeNtA: Ta backup...Anbefales Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skjedde med min WD for ein stund siden ... hadde hedligvis hadde eg litt backup (alså ikke alt) Dette er noe som kan skje med ALLE hardisker! Husk å ta litt backup vis du kan.... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har hatt en 30gb IBM disk i 3 1/2 år nå og den funker som bare det den. Har en 80gb som ble kjøpt nylig satser på at den har samme kvalitet som min gamle jeg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 /me har en Seagate 20gb, den er vel 2 år no, og den surrer og går som alltid, bråkete og treig med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå