Bendik-_- Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Heisann! Jeg har en Iphone og trenger litt hjelp 1. Kan jeg slette bilder rett fra iPhonen, de jeg har lagt inn, ikke tatt selv. 2. Hvordan får jeg lagt til ringetoner, og hvordan ? 3. Det ser ikke ut til at Bluetoothen min fungerer, hva kan være problemet? 4. Hvor får jeg innstalert norsk språkpakke? 5.Wi-Fi, når jeg er koblet opp på trådløst nett, kan jeg da gå inn på safari uten å bruke penger fra sim kortet? edge er så dyrt. 6. Hvorfor er alle tingene på iphonen min grått i itunes. Kan jeg ikke slette sanger eller noe? legge inn enkelt sanger uten å synkronisere? Finnes det andre programmer jeg kan bruke isteden for itunes? så jeg slipper å importere alt inn på itunes så synkronisere til iphone? Finnes det en annen måte jeg bare kan dra sanger, bilder, filme, ringetoner over til iphone f,eks? takknemmlig for svar! Mvh Bendik Endret 24. april 2008 av Bendik-_- Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 bump, ingen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Heisann!Jeg har en Iphone og trenger litt hjelp 1. Kan jeg slette bilder rett fra iPhonen, de jeg har lagt inn, ikke tatt selv. 2. Hvordan får jeg lagt til ringetoner, og hvordan ? 3. Det ser ikke ut til at Bluetoothen min fungerer, hva kan være problemet? 4. Hvor får jeg innstalert norsk språkpakke? 5.Wi-Fi, når jeg er koblet opp på trådløst nett, kan jeg da gå inn på safari uten å bruke penger fra sim kortet? edge er så dyrt. 6. Hvorfor er alle tingene på iphonen min grått i itunes. Kan jeg ikke slette sanger eller noe? legge inn enkelt sanger uten å synkronisere? Finnes det andre programmer jeg kan bruke isteden for itunes? så jeg slipper å importere alt inn på itunes så synkronisere til iphone? Finnes det en annen måte jeg bare kan dra sanger, bilder, filme, ringetoner over til iphone f,eks? takknemmlig for svar! Mvh Bendik 1. Nei 3. Det eneste du kan bruke bluetooth til er trådløst headset. 4. http://www.oestbye.net/ilp.php?subaction=s...amp;ucat=1& 5. Såklart. Men kommer du utenfor rekkevidden/wifi blir plutselig borte så er det mulig at du ikke finner ut det, og da blir det litt dyrt. Bruk bossprefs til å skru av edge de var det eneste jeg visste.. spør heller i selve iphone tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=863378&hl= Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skal du overføre filer, bruk DropCopy. Den benytter Wifi og Bonjour-tjenesten til Apple, og lar deg sende filer fra og til iPhone og Mac, og mellom iPhones/iPod Touch. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Heisann!Jeg har en Iphone og trenger litt hjelp 1. Kan jeg slette bilder rett fra iPhonen, de jeg har lagt inn, ikke tatt selv. 2. Hvordan får jeg lagt til ringetoner, og hvordan ? 3. Det ser ikke ut til at Bluetoothen min fungerer, hva kan være problemet? 4. Hvor får jeg innstalert norsk språkpakke? 5.Wi-Fi, når jeg er koblet opp på trådløst nett, kan jeg da gå inn på safari uten å bruke penger fra sim kortet? edge er så dyrt. 6. Hvorfor er alle tingene på iphonen min grått i itunes. Kan jeg ikke slette sanger eller noe? legge inn enkelt sanger uten å synkronisere? Finnes det andre programmer jeg kan bruke isteden for itunes? så jeg slipper å importere alt inn på itunes så synkronisere til iphone? Finnes det en annen måte jeg bare kan dra sanger, bilder, filme, ringetoner over til iphone f,eks? takknemmlig for svar! Mvh Bendik 1. Nei 3. Det eneste du kan bruke bluetooth til er trådløst headset. 4. http://www.oestbye.net/ilp.php?subaction=s...amp;ucat=1& 5. Såklart. Men kommer du utenfor rekkevidden/wifi blir plutselig borte så er det mulig at du ikke finner ut det, og da blir det litt dyrt. Bruk bossprefs til å skru av edge de var det eneste jeg visste.. spør heller i selve iphone tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=863378&hl= tusen takk men går det ikke an å bruke bluetooth til så sende bilder til en annen tlf f,eks? men ang sletting av bilder, må jeg slette bildene på PC-en, så synk da? for å fjerne dem fra iphone. shall do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå