Henning1332 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 heisann. har bytta ut det mesta av dataen min. RAM, PSU, CPU og HK Lure på om eg må formatera når eg har satt i de nye delene? har gått fra Abit KN8 SLI til Abit AN-M2HD. AMD athlon 2.2 3700+ til Amd athlon x2 6000+ Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Egentlig behøver man ikke å formatere etter dette-man trenger bare en hal og ntoskrnl fil som samsvarer med prosessoren og avbrudds-kontrolleren. Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Egentlig behøver man ikke å formatere etter dette-man trenger bare en hal og ntoskrnl fil som samsvarer med prosessoren og avbrudds-kontrolleren. hehe jasså. Jeg forsto ikke noe der, men jeg har ingenting verdifullt på PC-en så tar en quick format. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 På den gamle multimediaboksen skiftet jeg hovedkort (chipset, sørside med SATA/IDE-kontroller), prosessor, SCSI-kontroller, lydkort, skjermkort og nettverkskort. Trengte ikke reformatere, ikke engang installere nye drivere. Alt ble detektert riktig. Men så brukte jeg heller ikke Windows, men Debian GNU/Linux. Så det samme da jeg byttet hk og CPU på brannmuren som da kjørte FreeBSD. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Her er mye god info om temaet: http://www.michaelstevenstech.com/moving_xp.html Om du ikke liker å plages tror jeg nesten jeg vil anbefale deg en clean install av XP. EDIT: Var det Xp du skulle installere forresten? Endret 24. april 2008 av Mekotekniker'n Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Her er mye god info om temaet: http://www.michaelstevenstech.com/moving_xp.htmlOm du ikke liker å plages tror jeg nesten jeg vil anbefale deg en clean install av XP. EDIT: Var det Xp du skulle installere forresten? Thanx;) nei det var vista. men vista detecter hvilke drivere jeg trenger av seg selv. så det går fint tror jeg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå